کد خبر : 206559
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

افتتاح حدود ۷۰۰ پروژه عمرانی طی دهه فجر در مازندران

افتتاح حدود ۷۰۰ پروژه عمرانی طی دهه فجر در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سوال که در دهه فجر امسال در استان مازندران چند پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد؛ اظهار کرد: با توجه به آمار جمع بندی شده از دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استان، حدود ۷۰۰ پروژه طی ایام دهه فجر در استان به افتتاح و

به گزارش قائم آنلاین، مهدی رازجویان در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سوال که در دهه فجر امسال در استان مازندران چند پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد؛ اظهار کرد: با توجه به آمار جمع بندی شده از دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استان، حدود ۷۰۰ پروژه طی ایام دهه فجر در استان به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با این توضیح که جزییات کامل این پروژه‌ها طی هفته آینده اعلام خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ زنی حدود ۴۰ پروژه با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان نیز طی این ایام با حضور مقامات کشوری انجام می‌شود.

رازجویان متذکر شد: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته در این پروژه‌ها مربوط به بخش صنعت و معدن و در رده بعدی به بخش میراث فرهنگی و گردشگری تعلق دارد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران پیش از این در گفت‌وگو با بلاغ در ۱۳ آذر ماه امسال از وجود ۵ هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داده بود.

به گزارش بلاغ، طی سال گذشته، در ایام دهه فجر ۷۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =