کد خبر : 206582
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

استارت آپ عمده‌فروشی آنلاین راه‌اندازی شد

استارت آپ عمده‌فروشی آنلاین راه‌اندازی شد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ای تی مارکت، به گفته مؤسسان استارتاپ عمده فروشی آنلاین،‌ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت تأمین اقلام مصرفی روزانه خود به دنبال تأمین‌کننده مطمئن، سریع و با تنوع کالایی بالا هستند. آن‌ها تمایل دارند که قیمت‌ها را به‌صورت شفاف و آنلاین مشاهده کرده و به‌راحتی سفارش خود را

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ای تی مارکت، به گفته مؤسسان استارتاپ عمده فروشی آنلاین،‌ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت تأمین اقلام مصرفی روزانه خود به دنبال تأمین‌کننده مطمئن، سریع و با تنوع کالایی بالا هستند. آن‌ها تمایل دارند که قیمت‌ها را به‌صورت شفاف و آنلاین مشاهده کرده و به‌راحتی سفارش خود را اعلام کنند و بعد از یکی دو روز دریافت کنند.

مؤسسان فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت سعی کرده‌اند که این خلأ را پر کنند. آن‌ها مأموریت ای تی مارکت را این‌گونه تعریف کرده‌اند تا کالاهای مصرفی مورد نیاز مشتریان خود را تأمین کنند. ممکن است بعضاً اجناسی سفارش دهند که در لیست کالاهای موجود نباشند اما ای تی مارکت وظیفه خود می‌داند که آن اقلام را البته با شرایط خوب تأمین کند.

به همین خاطر ای تی مارکت از ۳ بخش عمده تشکیل شده است:

– بخش تأمین کالا و مذاکره با تولیدکنندگان مختلف جهت همکاری

– بخش مدیریت سایت و دیجیتال مارکتینگ

– بخش پاسخگویی و دریافت سفارش و تحویل آن به مشتریان

مؤسسان عمده‌فروشی آنلاین ای تی مارکت می‌گویند: با وجود اینکه مدت کمی هست که از افتتاح فروشگاه می‌گذرد اما خوشحالیم که هم‌اکنون به بسیاری از فروشگاه‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ خدمات ارائه می‌دهیم و کالاهای مورد نیاز آن‌ها را تأمین می‌کنیم.

به گفته مدیر فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت، ای تی مارکت به همه فروشگاه‌ها و سازمان‌ها پیشنهاد می‌دهد که حداقل یک‌بار سفارش اجناس مورد نیازشان را به ای تی مارکت اعلام کنند و یک خرید ساده، مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کنند. ممکن است شما هم سؤالاتی مانند سؤالات زیر داشته باشید:

آیا سفارش فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟

خیر، نه‌تنها امکان سفارش به‌صورت آنلاین برقرار است بلکه به‌صورت تلفنی نیز امکان سفارش وجود دارد.

در حال حاضر امکان تأمین چه محصولاتی وجود دارد؟

در حال حاضر سفارش محصولات شوینده و بهداشتی و سلولزی وجود دارد. در آینده نزدیک موادغذایی نیز در عمده‌فروشی آنلاین ای تی مارکت، عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سه =