کد خبر : 206394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

نمایشگاهی با ۴۳ اثر خوشنویسی

نمایشگاهی با ۴۳ اثر خوشنویسی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، مهدی کارخانی ـ مدیر موزه نقاشی پشت شیشه ـ با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۱۷ بهمن‌ ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌شود. او افزود: آثار به نمایش درآمده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، مهدی کارخانی ـ مدیر موزه نقاشی پشت شیشه ـ با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۱۷ بهمن‌ ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌شود.

او افزود: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل خط نستعلیق و شکسته نستعلیق است و ۴۳ اثر خوشنویسی از آثار ۳۰ خوشنویس هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در این نمایشگاه، آثار هنرمندانی همچون عباس اخوین، کیخسروخروش، محمد کارگر، علی مروی، ابراهیم غفاری، یونس خانلرزاده، مرحوم عبداله فرادی، مرحوم اکبر صابونجی ارائه شده است.

کارخانی با بیان اینکه «افتتاح نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۱ بهمن‌ماه) ساعت ۱۶ برگزار می‌شود»، خاطرنشان کرد که امکان بازید از این نمایشگاه همه روزه از ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه در ساعت ۹ تا ۱۵ فراهم شده است.

موزه نقاشی پشت شیشه در خیابان سعدی شمالی، خیابان برادران قائدی بعد از خیابان نورمحمدی قرار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 16 =