کد خبر : 206460
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

قیمت‌ها در بازار طلا همچنان رو به بالا است

قیمت‌ها در بازار طلا همچنان رو به بالا است

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: قیمت‌ها در بازار طلا همچنان رو به بالا در حرکت است. وی با بیان اینکه طی روز جاری قیمت هر مثقال طلا به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، افزود: در معاملات امروز هر گرم طلا

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: قیمت‌ها در بازار طلا همچنان رو به بالا در حرکت است.

وی با بیان اینکه طی روز جاری قیمت هر مثقال طلا به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، افزود: در معاملات امروز هر گرم طلا با نرخ ۵۰۵ هزار تومان دادوستد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: سکه نیز مجددا پا به کانال ۵ میلیون تومان گذاشت و روی این پله ایستاد.

این فعال صنفی بازار طلا ادامه داد: طی روز جاری نیم سکه با قیمت دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و ربع سکه با قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

به گفته نصیری، دلار امروز در صرافی‌های مازندران با قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان نرخگذاری شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران متذکر شد: نوسانات رو به بالای قیمت دلار در بازار و تزریق قطره چکانی دلار به بازار موجب روند صعودی قیمت طلا طی ماه‌های اخیر شده است و به نظر می‌رسد این روند هر چند با سرعت و شیب ملایم، همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − دو =