کد خبر : 206452
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

راهنمای خرید تورهای نوروزی با بیسان گشت

راهنمای خرید تورهای نوروزی با بیسان گشت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بیسان گشت، در واقع این روزها که چیز زیادی هم تا نوروز نمانده است همواره گردشگران زیادی را به تکاپوانداخته تا هرچه سریع‌تر تورهای نوروزی خود را خریداری کنند و از مسافران نوروزی جا نمانند. شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت‌های گردشگری برجسته در زمینه تورهای خارجی می‌باشد که

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بیسان گشت، در واقع این روزها که چیز زیادی هم تا نوروز نمانده است همواره گردشگران زیادی را به تکاپوانداخته تا هرچه سریع‌تر تورهای نوروزی خود را خریداری کنند و از مسافران نوروزی جا نمانند. شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت‌های گردشگری برجسته در زمینه تورهای خارجی می‌باشد که هر ساله تورهای ویژه‌ای را به خصوص ویژه ایام نوروز برگزار می‌کند. مسافران عزیز می‌توانند با خیالی آسوده و مطمین ارزان‌ترین پکیج های نوروزی به همراه بهترین خدمات سفر را از بیسان گشت بخواهند. کافیست با شماره مستقیم شرکت به شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ تماس گرفته و یا به صورت مستقیم وارد سایت اختصاصی شرکت به آدرس bisungash.com شده و تورهای لحظه آخری را خریداری کنید.

تور استانبول ویژه نوروز:

بیسان گشت همواره مفتخر است که تورهای استانبول خود را به بهترین نحو به مسافران خود ارایه داده است. با توجه به نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و همچنین عدم نیاز به ویزا، همواره تور استانبول از جمله تورهای پر طرفدار در ایام نوروز است. به علاوه هوای بهاری در استانبول فوق‌العاده است. به علت ازدحام سفر به استانبول در نوروز هتل‌های اطراف میدان تکسیم به سرعت پر می‌شود. بی شک مسافرانی که قصد سفر به استانبول را دارند باید حداقل یک ماه زودتر رزرو خود را انجام دهند و منتظر آفرهای ویژه نباشند. بر اساس تجربه در ایام عید هیچ‌گاه تورها ارزان‌تر نمی‌شود چه بسا هر قدر که به ایام عید نزدیک می‌شویم قیمت پروازها رو به افزایش رفته و در کل با توجه به تقاضای بالای سفر در این مسیر، قیمت تورهای استانبول بالاتر هم می‌رود. در ایام نوروز بی‌شک سفر به استانبول می‌تواند از بهترین مسیرهای گردشگری باشد، شکوفه‌های بهاری را می‌توان بر سر هر درختی دید به علاوه هوای بی‌نظیر بهاری می‌تواند قدم زدن در کنار آب با نمایی از پل بسفر در شب را دو چندان کند. بی شک اگر به کنار پل بسفر می روید در کافه‌های اطراف نیز قهوه ترک را از دست ندهید.

تور باکو ویژه نوروز :

از جمله مسیرهای دیگری که بعد از استانبول طرفدارهای زیادی داشته و گردشگران زیادی را از ایران به سمت خود می‌کشاند تور باکو می‌باشد. با توجه به موقعیت شهر باکو از مرز ایران، سفر به باکو به صورت زمینی نیز طرفداران زیادی دارد. در واقع فاصله مرز آستارا تا باکو حدود سه ساعت می‌باشد که عملا فاصله بسیار کوتاهی است و باعث می‌شود بسیاری از گردشگران برای کاهش هزینه سفر مسیر زمینی را به باکو انتخاب نمایند. شرکت بیسان گشت مهر که مجری مستقیم تور باکو می‌باشد در ایام نوروز تورهای زمینی و هوایی مختلفی را برای مسافران تور باکو خود به اجرا در می‌آورد. گفتنی است که با توجه به این که بیسان گشت گارانتی‌کننده چند هتل ۴ ستاره و ۵ ستاره می‌باشد، پکیج‌های نوروزی را ارزان‌تر از همه جا ارایه می‌دهد. نکته جالبی که باید در مورد باکو دانست این است که در باکو نیز همانند شهرهای مختلف ایران، ایام نوروز را جشن می‌گیرند و بسیاری از رسم‌هایی که ایرانیان برای شروع نوروز اجرا می‌کنند در کشور آذربایجان و شهر باکو نیز اجرا می‌شود. بی‌شک این موضوع باعث افزایش لذت در طول سفر برای گردشگران خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =