کد خبر : 206464
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه توزیع برق در دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه توزیع برق در دهه فجر

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در دهه فجر امسال،  ۱۱۴  پروژه  با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد. وی افزود:  این پروژه‌ها شامل تامین برق شهری و روستایی، کاهش تلفات، رینگ و توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و تقویت شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه و

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در دهه فجر امسال،  ۱۱۴  پروژه  با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود:  این پروژه‌ها شامل تامین برق شهری و روستایی، کاهش تلفات، رینگ و توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و تقویت شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه و توسعه و احداث شهری و روستایی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه‌ها، ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط ، ۷۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۳۹ دستگاه ترانس با ظرفیت  ۲۰ مگاولت آمپر احداث شده است.

غفاری متذکر شد: از این تعداد پروژه ۱۵ پروژه در آمل، ۶ پروژه در امیرکلا، ۸ پروژه در بابلسر، ۴ پروژه در سوادکوه شمالی، ۲ پروژه در شمال ساری، ۱۰ پروژه در فریدونکنار، ۴ پروژه در گلوگاه، ۲ پروژه در نکا، ۸ پروژه در میاندرود، ۴ پروژه در سوادکوه، ۵ پروژه در بهشهر، ۷ پروژه در شمال بابل،۳ پروژه در سیمرغ، ۸ پروژه در جنوب ساری، ۶ پروژه در جویبار، ۲پروژه درقائم شهر و ۲۰ پروژه در جنوب بابل به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، بهره برداری از این پروژه‌ها موجب اشتغال زایی برای یک‌هزار و  ۶۷۰ نفر به طور غیر مستقیم در استان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 16 =