کد خبر : 206462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰ هزار نفر در چهار ماه اخیر

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰ هزار نفر در چهار ماه اخیر

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو ، اشاره به عملیات های امداد و نجات هلال احمر استان از ابتدای پاییز ۹۸ اظهار کرد: از یک هزار و ۳۳۵ عملیات امداد  و نجات، آتش سوزی جنگل و مرتع دو عملیات، برف و کولاک ۲۹ عملیات، جاده ای ۴۱۵ عملیات، خدمات حضوری ۶۲۲ عملیات و

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو ، اشاره به عملیات های امداد و نجات هلال احمر استان از ابتدای پاییز ۹۸ اظهار کرد: از یک هزار و ۳۳۵ عملیات امداد  و نجات، آتش سوزی جنگل و مرتع دو عملیات، برف و کولاک ۲۹ عملیات، جاده ای ۴۱۵ عملیات، خدمات حضوری ۶۲۲ عملیات و خدمات مناسبتی چهار عملیات انجام شد.

وی با بیان اینکه هفت عملیات دریایی – ساحلی داشتیم، تصریح کرد: رانش زمین دو عملیات، ریزش آوار سه عملیات، سیل و آبگرفتگی ۲۰ عملیات، شهری ۱۵۹ عملیات، صنعتی و کارگاهی ۱۶ عملیات، طوفان دو عملیات و کوهستان ۵۴ عملیات انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر در طول چهارماه اخیر خبر داد و ادامه داد: ۳ هزار و ۲۲۶ مصدوم داشتیم که ۵۵۸ مصدوم منتقل شدند و ۲ هزار و ۲۹۹ مصدوم درمان سرپایی و ۶۴  نفر فوت شدند.

اکبری در پایان تعداد تیم عملیاتی را یک هزار و ۵۴۷ عنوان کرد و گفت: ۵ هزار و ۹۴۰ نفر نجاتگر و پرسنل در تیم های عملیاتی شرکت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =