کد خبر : 206210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

قهر بسکتبالیست آمریکایی و واکنش تیم شهرداری بندرعباس

قهر بسکتبالیست آمریکایی و واکنش تیم شهرداری بندرعباس

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است که “کدار ادواردز” بازیکن آمریکایی تیم تازه لیگ‌برتری شده شهرداری بندر عباس به دلیل عقب افتادن پرداخت حقوقش از طرف باشگاه، در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود که باعث نگرانی کادرفنی و رضا هنگام‌پور سرمربی این تیم برای ادامه کار شده است. در همین رابطه عبدالحمید مرادی سرپرست تیم شهرداری

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است که “کدار ادواردز” بازیکن آمریکایی تیم تازه لیگ‌برتری شده شهرداری بندر عباس به دلیل عقب افتادن پرداخت حقوقش از طرف باشگاه، در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود که باعث نگرانی کادرفنی و رضا هنگام‌پور سرمربی این تیم برای ادامه کار شده است.

در همین رابطه عبدالحمید مرادی سرپرست تیم شهرداری بندرعباس در این مورد به ایسنا گفت: طبق جلسه‌ای که با آقای شهردار داشتم، مبالغ مد نظر برای پرداخت بدهی باشگاه فراهم شده است و تا فردا این مشکل برطرف خواهد شد. متاسفانه بازیکنان خارجی که به تیم‌های ایرانی می‌آیند تا حدودی از روال اداری مربوط به پرداخت حقوق‌ها بی اطلاع هستند و دلیل این ناراحتی هم همین بود.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا منظور از روال اداری پیدا کردن راه حل برای پرداحت حقوق‌ها بخاطر مشکلات تحریم‌ها است؟ توضیح داد: خیر، بحث این است که شهرداری حامی مالی تیم ما است و تا اقدامات اداری برای پرداخت حقوق‌ها صورت گیرد، ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان لازم دارد. اکنون طی جلسه‌ای که با شهردار محترم داشتیم اقدامات کافی صورت گرفته و ان‌شاءالله این مشکل تا فردا برطرف می‌شود.

سرپرست تیم شهرداری بندرعباس، در پاسخ به این سوال که که چند قسط حقوق بازیکن آمریکایی عقب افتاده است؟ توضیح داد: دیگر بازیکن خارجی ما به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند و در مورد کدار هم تنها یک قسط عقب افتاده داریم که مشکل برطرف می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سه =