کد خبر : 206222
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

حزب‌الله لبنان: تشکیل دولت جدید سیلی به ترامپ بود

حزب‌الله لبنان: تشکیل دولت جدید سیلی به ترامپ بود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: مقاومتی که دشمن اسرائیل را سال ۲۰۰۶ شکست داد امروز قوی‌تر شده است و آماده است پیروزی بزرگتر را رقم بزند. دشمن صهیونیستی که این روزها از نیروهای آمریکایی در منطقه کمک می‌گیرد این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: مقاومتی که دشمن اسرائیل را سال ۲۰۰۶ شکست داد امروز قوی‌تر شده است و آماده است پیروزی بزرگتر را رقم بزند. دشمن صهیونیستی که این روزها از نیروهای آمریکایی در منطقه کمک می‌گیرد این به معنای اذعانش به ناتوانی در مقابله با مقاومت است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا بر روی تحریم‌ها و فشارها و تهدیدات برای تغییر معادلات حساب باز کردند اما بیهوده تلاش کردند. لبنان تنها میدان شکست‌های اسرائیل و آمریکا خواهد بود. این هفته آمریکا پشت سر هم سیلی‌هایی خورد. مردم عراق به خیابان‌ها آمده و نشان دادند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی خروج ابدی نیروهای آمریکایی از عراق را رقم زده است.

قاووق گفت: اما در بیروت تشکیل دولت سیلی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور و تمامی مسئولان آمریکایی بود که بر آشوب و محاصره مقاومت و به زانو درآوردن لبنانی‌ها حساب باز کرده بودند. آن‌ها می‌خواستند لبنانی‌ها دولت را با دیکته‌ها و شروط آمریکا تشکیل دهند. اما دولت لبنان صدر درصد با اراده لبنانی‌ها تشکیل شد تا فرصت واقعی برای نجات کشور از فروپاشی باشد.

وی تأکید کرد: این دولت دولت نجات است و برای نجات بقیه نهادها و ممانعت از فروپاشی و مقابله با فاسدان تلاش می‌کند. حزب الله در رأس حامیان آن و در عین حال در رأس ناظران بر عملکرد این دولت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 3 =