کد خبر : 206116
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

امیریان: پرسپولیس در لیگ واترپلو مشکل مالی ندارد

امیریان: پرسپولیس در لیگ واترپلو مشکل مالی ندارد

به گزارش قائم آنلاین، علی امیریان در گفت و گو ، در مورد پیروزی تیم واترپلوی پرسپولیس مقابل پیشگامان کویر یزد و صعود به مرحله نیمه‌نهایی توضیح داد: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و تیم یزد تیم جوانی است که باید تبریک گفت به هیات شنای آن‌ها که چنین تیم آینده داری را

به گزارش قائم آنلاین، علی امیریان در گفت و گو ، در مورد پیروزی تیم واترپلوی پرسپولیس مقابل پیشگامان کویر یزد و صعود به مرحله نیمه‌نهایی توضیح داد: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و تیم یزد تیم جوانی است که باید تبریک گفت به هیات شنای آن‌ها که چنین تیم آینده داری را راهی مسابقات کرده است. با این حال بازیکنان ما با هماهنگی و آنالیزهایی که داشتیم، با نتیجه خوبی این تیم را شکست دادند و الان میان چهار تیم پایانی هستیم.

او با بیان اینکه تیم پرسپولیس توانست از گروه خود با امتیاز خوبی صعود کند، ادامه داد: قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته در گروه ما بودند، اما خوشبختانه با نتایج خوبی آن‌ها را شکست دادیم. هرچند خیلی دیر تیم را بستیم، اما چهار نفر از بهترین‌های تیم ملی را جذب کرده‌ایم. تیم دانشگاه آزاد ملی پوشان بیشتری دارد اما بازیکنان جوان ما که اصلا تجربه لیگ ندارند، در این دوره خودشان را خوب نشان داده و حتی به تیم ملی هم دعوت شده‌اند. اگر همینطور پیش رویم سعی می‌کنیم مقام اول را به دست آوریم چون خواسته تیم پرسپولیس است.

سرمربی تیم واترپلوی پرسپولیس تهران، در مورد تاثیر پیوستن بازیکنان ملی‌پوشش به تیم ملی در روند آماده سازی این تیم برای مرحله نیمه‌نهایی لیگ، گفت: تعدادی از بازیکنان ما در تیم ملی خواهند بود و آن‌هایی که اردونشین نیستند در استخر آزادی زیر نظر کادرفنی تیم تمرین می‌کنند تا نقاط ضعف شناسایی شده در طول مسابقات لیگ را برطرف کنیم

او افزود: نمی‌توانیم از این وضعیت گله کنیم چون همه تیم‌ها همین شرایط را دارند و باید با تیم ملی همکاری کنند. ما هم این شرایط را قبول کرده‌ایم که بازیکنان ملی‌پوشمان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

امیریان در مورد شرایط بهتر مالی این تیم نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر واترپلو نیز گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و باید از آقای انصاری‌فرد تشکر کنم که نشان داد به ورزش‌های پایه اهمیت می‌دهد. همانطور که می‌دانید اولین دوره است که پرسپولیس در لیگ واترپلو شرکت می‌کند، اما خوشبختانه همین امسال هم همه مشکلات با همکاری مدیریت باشگاه برطرف می‌شود.

پیشکسوت واترپلوی ایران، در پاسخ به این سوال که شانس تیم ملی برای کسب سهمیه از رقابت‌های قراقستان چقدر است؟ تصریح کرد: سطح مسابقات بسیار بالا است و کار بسیار سختی در پیش داریم، اما اگر خدا بخواهد ایران می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + پانزده =