کد خبر : 206241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

ارتش آلمان آموزش نظامیان عراقی را از سر گرفت

ارتش آلمان آموزش نظامیان عراقی را از سر گرفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این موضوع حدود سه هفته بعد از آنکه آلمان در پی ترور سپهبد قاسم سلیمانی از سوی آمریکا در عراق آموزش نظامیان عراقی را معلق کرد اعلام می‌شود. ارتش آلمان اعلام کرد، فرمانده عملیات بین‌المللی جنگ با گروه تروریستی داعش این تعلیق را برداشته است. آلمان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این موضوع حدود سه هفته بعد از آنکه آلمان در پی ترور سپهبد قاسم سلیمانی از سوی آمریکا در عراق آموزش نظامیان عراقی را معلق کرد اعلام می‌شود.

ارتش آلمان اعلام کرد، فرمانده عملیات بین‌المللی جنگ با گروه تروریستی داعش این تعلیق را برداشته است. آلمان صبح امروز (یکشنبه) به همراه شرکایش آموزش نظامیان عراقی را در شهر اربیل از سر گرفت. حدود ۹۰ سرباز ارتش آلمان در شهر اربیل هستند.

با این حال ماموریت آموزشی آلمان در مرکز عراق همچنان معلق بوده و هنوز تصمیمی درباره اینکه چه زمانی این تعلیق پایان یابد اعلام نشده است. آلمان در تاریخ هفتم ژانویه ۳۵ سرباز خود را از پایگاهها در تاجی و بغداد خارج کرده و اکثر آنها را به کشور همسایه یعنی اردن منتقل کرد اما آن را موقت دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هفده =