کد خبر : 206040
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» تمدید شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه عکس «بدرقه سردار»، نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» به دبیری محمدرضا طائب با هدف نمایش هم‌دلی، انسجام ملی و پاسداشت مقام این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۳ بهمن، در جزیره کیش برپا می‌شود و به مدت دو هفته دایر خواهد بود. آثار به دست آمده توسط

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه عکس «بدرقه سردار»، نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» به دبیری محمدرضا طائب با هدف نمایش هم‌دلی، انسجام ملی و پاسداشت مقام این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۳ بهمن، در جزیره کیش برپا می‌شود و به مدت دو هفته دایر خواهد بود.

آثار به دست آمده توسط بابک برزویه، حیدر رضایی و حمید فروتن داوری خواهد شد. از بین آثار ۸۰ فریم عکس انتخاب می‌شود و پس از چاپ و آماده‌سازی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

شرکت در این نمایشگاه برای تمامی عکاسان آزاد و حضور در آن به معنای پذیرش ضوابط و رأی هیأت داوران است. ثبت‌نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار فقط از طریق وبسایت باشگاه عکاسان جوان به نشانی www.yphc.ir/badraghe-sardar/ امکان‌پذیر است. هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر ارسال کند. حجم هر فایل ارسالی باید حداقل ۴ و حداکثر ۸ مگابایت باشد. شرکت‌کنندگان باید آثار خود را با فرمت jpeg و jpg ارسال کنند. در صورت پذیرش اثر، فایل ارسالی در حکم کار نهایی در نظر گرفته می‌شود و چاپ این آثار بر عهده‌ دبیرخانه است. دبیرخانه حق استفاده از آثار را در رسانه‌ها، تبلیغات فرهنگی، و نمایش در داخل و خارج از کشور با ذکر نام هنرمند خواهد داشت. تصمیم‌گیری درباره‌ مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده‌ دبیر نمایشگاه است. به تمامی هنرمندان راه‌یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه و کتاب عکس اهدا خواهد شد.

اعلام فراخوان و شروع ثبت‌نام از طریق سایت از ۲۳ دی و آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت تا ۷ بهمن خواهد بود.

داوری و انتخاب آثار ۸ بهمن و افتتاح نمایشگاه ۲۳ بهمن است.

نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» از ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در نمایشگاه موزه خلیج فارس کیش برپا خواهد شد.

نشانی دبیرخانه تهران، خیابان انقلاب، حدفاصل پیچ شمیران و دروازه دولت، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه دهم، واحد ۷۶۳ است. شماره تماس ۷۷۶۲۱۹۶۶ ۰۲۱ و ۷۷۶۱۶۸۸۰ ۰۲۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 20 =