کد خبر : 205914
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

محجوب: مشارکت در انتخابات آینده با چالش روبرو نیست

محجوب: مشارکت در انتخابات آینده با چالش روبرو نیست

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا محجوب در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مجلس در ایران همیشه دوقطبی بوده و نظام پارلمانی ایران همیشه تقریباً به این شکل بنا شده است و عموماً متاثر از این فضاست، بنابراین بیشترین چیزی که به نظر می‌رسد این است که شاهد یک رقابت تنگاتنگ دوجانبه باشیم. وی افزود: من تصور

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا محجوب در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مجلس در ایران همیشه دوقطبی بوده و نظام پارلمانی ایران همیشه تقریباً به این شکل بنا شده است و عموماً متاثر از این فضاست، بنابراین بیشترین چیزی که به نظر می‌رسد این است که شاهد یک رقابت تنگاتنگ دوجانبه باشیم.

وی افزود: من تصور نمی‌کنم که رأی مردم در این دوره از انتخابات تفاوت فاحشی نسبت به گذشته داشته باشد ولی اینکه آرا در سبد کدام جریان ریخته می‌شود هنوز روشن نیست و باید صبر کنیم تا در روزهای آینده بتوان تحلیل دقیق تری از این وضعیت داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم با چالش مواجه نیست»، ادامه داد: البته اگر منظور مشارکت بالاتر از دوره قبل مجلس باشد سخت است، اما من مطمئنم مشارکت پرشوری را در این دوره از انتخابات خواهیم داشت و میزان مشارکت مثل ادوار گذشته انتخابات است.

محجوب در پایان یادآور شد: ممکن است میزان مشارکت در انتخابات آینده طوفانی نباشد اما قابل ملاحظه است و اینطور نیست که با افت چشمگیری روبرو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =