کد خبر : 205938
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

حضور شرکت‌های خصوصی صاحب ایده در برج فناوری رویان ممکن شد

حضور شرکت‌های خصوصی صاحب ایده در برج فناوری رویان ممکن شد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در گفت‌وگو ، از امکان استقرار شرکت‌های خصوصی در مرکز شتاب‌دهی و فناوری رویان در کنار شرکت‌های وابسته به پژوهشگاه رویان خبر داد و اظهارداشت: رویان از حضور شرکت‌های نوپا با ایده مرتبط با موضوع فعالیت در کنار شرکت‌های رویان استقبال می‌کند. وی توضیح داد: برج

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در گفت‌وگو ، از امکان استقرار شرکت‌های خصوصی در مرکز شتاب‌دهی و فناوری رویان در کنار شرکت‌های وابسته به پژوهشگاه رویان خبر داد و اظهارداشت: رویان از حضور شرکت‌های نوپا با ایده مرتبط با موضوع فعالیت در کنار شرکت‌های رویان استقبال می‌کند.

وی توضیح داد: برج فناوری پژوهشگاه رویان در واقع یک مرکز رشد است و علاوه بر شرکت‌های خود مجموعه رویان شرکت‌های دیگری خارج از مجموعه پژوهشگاه رویان هم در این فضا ساکن شده اند.

شاهوردی تاکید کرد:‌ اگر حوزه فعالیت شرکت‌های خصوصی، مرتبط با برنامه‌های مجموعه رویان و در راستای پزشکی تولید‌ مثل، سلول های بنیادی و بیوتکنولوژی، همانندسازی و تراریخت باشد که حتماً از حضور و فعالیت این شرکت‌ها حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =