کد خبر : 205995
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

بهترین زمان سفر به شیراز فقط اردیبهشت نیست!

بهترین زمان سفر به شیراز فقط اردیبهشت نیست!

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام هومسا، یکی از مواردی که می‌تواند سفر شما را دل‌چسب‌تر کند، دانستن فصل سفر است. بارها شنیده‌ایم که بهترین ماه سفر به شیراز اردیبهشت‌ماه است اما اردیبهشت یکی از پرترافیک‌ترین و البته گران‌ترین ماه‌هاست. اگر بخواهیم با هزینه کمتری به شیراز سفر کنیم قضیه فرق می‌کند. پیدا کردن اقامتگاه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام هومسا، یکی از مواردی که می‌تواند سفر شما را دل‌چسب‌تر کند، دانستن فصل سفر است. بارها شنیده‌ایم که بهترین ماه سفر به شیراز اردیبهشت‌ماه است اما اردیبهشت یکی از پرترافیک‌ترین و البته گران‌ترین ماه‌هاست. اگر بخواهیم با هزینه کمتری به شیراز سفر کنیم قضیه فرق می‌کند. پیدا کردن اقامتگاه و هزینه‌های مربوط به آن‌هم در هر فصلی متفاوت است. برای مثال اجاره آپارتمان در شیراز در بهار با فصل زمستان تفاوت دارد و هر کدام ویژگی‌های مربوط به خود را دارند.

شیراز در تمام فصل‌ها و ماه‌ها زیباست و هر فصلی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. نمی‌توان کتمان کرد که حال و هوای شیراز در اردیبهشت فرق می‌کند اما به دلیل شلوغی شهر در این ماه و بالا بودن هزینه‌های رفت‌وآمد و اقامت، معمولاً بهتر است فصل دیگری را برای رفتن به شیراز انتخاب کنید.

نقش آب‌وهوا در سفر به شیراز

شیراز پنجمین شهر بزرگ ایران است که به دلیل آثار تاریخی بزرگی که دارد، یکی از شهرهای مورد علاقه تاریخ دوستان است. یکی از اولین چیزهایی که در سفر به شیراز باید به آن توجه کرد، فصل سفر است. شیراز تقریباً یک شهر چهارفصل است و آب‌وهوای آن گرم و خشک است. اگر به دنبال یک آب‌وهوای ایده‌آل هستید، پیشنهاد می‌کنیم تابستان به این شهر سفر نکنید چون گرمای هوا شما را آزار می‌دهد. در باقی فصل‌های سال، شیراز آب‌وهوای معتدل دارد و در زمستان ‌هم بارش باران به معتدل بودن هوا کمک می‌کند. هر سه فصل زمستان و پاییز و بهار برای سفر به این شهر مناسب است.

نقش قیمت در سفر به شهر شاعران

اگر بخواهید قیمت را به‌عنوان یک فاکتور مهم در سفرتان مدنظر داشته باشید، باید زمانی به آن شهر سفر کنید که تعداد مسافر کم است. اوج ترافیک انسانی در شیراز، ماه‌های فروردین تا آخر اردیبهشت و شهریور تا آخر مهر است. در این ماه‌ها نرخ بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس هم زیاد است و هتل‌ها هم هزینه بیشتری از شما می‌گیرند. اگر می‌خواهید هزینه کمتری در سفر خود خرج کنید و از طرفی در صف‌های شلوغ بازدید از آثار باستانی و تاریخی نه‌ایستید، زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. اواخر پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به شیراز است. حتی برای هزینه کمتر می‌توانید به اجاره سوئیت در شیراز بپردازید و با هزینه‌ای اندک، به این شهر خوش‌نام و دیدنی سفر کنید.

نقش اقامتگاه در سفر به شهر بهارنارنج

یکی دیگر از مسائل مهمی که در سفر به شیراز اهمیت دارد، اقامتگاه است. پیداکردن اقامتگاه مناسب در ماه‌های شلوغی مثل فروردین و اردیبهشت تقریباً کار مشکلی است و به دلیل بالا بودن هزینه اقامتگاه در این ماه‌ها، به‌سختی می‌توانید اقامتگاه مناسب پیدا کنید؛ اما به دلیل خلوت بودن اقامتگاه‌های این شهر در پاییز و زمستان (خصوصاً در اواخر زمستان) شما می‌توانید به‌سادگی و با بودجه کافی، اقامتگاه پیدا کنید.

برای این‌ که بتوانید بدون دغدغه و در کمترین زمان در این شهرها اقامت داشته باشید، باید از روش‌های آنلاین استفاده کنید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می‌کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. در هومسا تمام ویلاها و اقامتگاه‌ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی مشخص‌ شده است و حتی از همین‌ الان می‌توانید برای هرزمانی که می‌خواهید، اقامتگاه دلخواه خود را اجاره کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 13 =