کد خبر : 206013
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

آغاز پلی‌آف بسکتبال بانوان

آغاز پلی‌آف بسکتبال بانوان

به گزارش قائم آنلاین، دیدارهای اول مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان امروز (شنبه) برگزار شد. علاوه بر این چهار تیم هم در مرحله حذفی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان دور رفت و برگشت دو تیم بازنده به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند. در آغاز مرحله پلی‌آف تیم‌های پاز و گروه بهمن تهران مقابل هم

به گزارش قائم آنلاین، دیدارهای اول مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان امروز (شنبه) برگزار شد. علاوه بر این چهار تیم هم در مرحله حذفی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان دور رفت و برگشت دو تیم بازنده به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند.

در آغاز مرحله پلی‌آف تیم‌های پاز و گروه بهمن تهران مقابل هم قرار گرفتند که در پایان گروه بهمن با نتیجه ۶۵ بر ۵۱ به پیروزی رسید. این تیم در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی پلی‌آف شد.

نامی نو اصفهان هم که به عنوان تیم دوم گروه به این مرحله رسیده با حساب ۶۴ بر ۴۱ خانه بسکتبال هرمزگان را از پیش رو برداشت. شاگردان نیکا بیک لیک لی در تیم بانوان شهر گرکان ۱۲۰ بر ۸۸ مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد به پیروزی رسید. بانوان شهر گرگان در مرحله قبل تیم صدرنشین گروه اول بود. در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف هم تیم‌های آسمان سترگ سپهرداد ۸۲ بر ۱۰۲ مغلوب پالایش نفت آبادان شد.

دور برگشت مرحله پلی‌آف پنجشنبه، ۱۰ بهمن برگزار می‌شود که در پایان چهار تیم به نیمه نهایی صعود می‌کنند. البته در صورتی که تیم‌ها در پایان دور رفت و برگشت هر کدام به یک پیروزی دست پیدا کرده باشند، بازی سومی هم در نظر گرفته می‌شود.

نتایج کامل بازی‌های دور رفت مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

آویژه صنعت پارسا مشهد ۸۸ _  ۱۲۰ بانوان شهر گرگان

خانه بسکتبال هرمزگان ۴۱ _ ۶۴ نامی نو اصفهان

پاز تهران ۵۱ _ ۶۵ گروه بهمن

آسمان سترگ سپهرداد تهران ۸۳ _ ۱۰۲ پالایش نفت آبادان

نتایج دیدارهای مرحله مرحله حذفی به شرح زیر است:

خانه بسکتبال کردستان۵۷  _ ۷۱ شکلی تهران

ستاد شرکت ملی گاز تهران ۶۴ _ ۴۲ خانه بسکتبال فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 12 =