کد خبر : 205820
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
-

حضور میلیونی مردم عراق آغاز خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه است

حضور میلیونی مردم عراق آغاز خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن به شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهارکرد: تمسک به حضرت فاطمه(س) گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بن‌بست‌های زندگی ما است. وی با اشاره به تهدید آمریکایی‌ها در ترور سردار قاآنی گفت: تروریست‌های آمریکایی با

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن به شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهارکرد: تمسک به حضرت فاطمه(س) گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بن‌بست‌های زندگی ما است.

وی با اشاره به تهدید آمریکایی‌ها در ترور سردار قاآنی گفت: تروریست‌های آمریکایی با تهدید ترور فرمانده جدید سپاه قدس باز هم جنایتکار بودن خود صحه گذاشتند.

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: همانطور که ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث آغاز رویش‌هایی در منطقه شد که اخراج تحقیرآمیز آمریکایی‌ها از منطقه را در پی خواهد داشت.

نادعلیزاده بیان کرد: به کشورهای منطقه نیز هشدار می‌دهیم که مراقب پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان باشند اگر خطایی از آنها رخ دهد مثل عین الاسد موشک باران خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =