کد خبر : 205877
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
-

تظاهرات مردم عراق یک همه‌پرسی آشکار برای خروج آمریکا از این کشور بود

تظاهرات مردم عراق یک همه‌پرسی آشکار برای خروج آمریکا از این کشور بود

به گزارش قائم آنلاین، سعید تجری در گفت‌وگویی ، با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا اظهار کرد: مردم عراق امروز نشان دادند که به اندازه‌ای از استقلال سیاسی رسیدند که نمی‌خواهند دیگر کشورشان مورد اشغالگری قرار بگیرد. وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و المهندس خون جدید به محور مقاومت تزریق

به گزارش قائم آنلاین، سعید تجری در گفت‌وگویی ، با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا اظهار کرد: مردم عراق امروز نشان دادند که به اندازه‌ای از استقلال سیاسی رسیدند که نمی‌خواهند دیگر کشورشان مورد اشغالگری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و المهندس خون جدید به محور مقاومت تزریق کرد گفت: با ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت منسجم‌تر و مصمم‌تر در اقدامات خود علیه اشغالگری آمریکا و هم‌پیمانانش شد.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه ملت عراق قاطعانه به دنبال اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از عراق است خاطرنشان کرد: امروز تظاهرات میلیونی مردم عراق یک همه‌پرسی واضح و آشکار برای خروج آمریکا از کشور عراق بود.

تجری تصریح کرد: قانون خروج آمریکا در پارلمان عراق به تصویب رسیده است و اصرار آمریکایی‌ها برای ادامه اشغالگری در عراق به معنای نادیده گرفتن استقلال و تجاوز آشکار به تمامیت ارضی یک کشور است.

وی به شهادت رساندن سرداران جبهه مقاومت را اشتباه راهبردی آمریکا دانست و تأکید کرد: ترامپ با این تصور که این ترور یک دستاورد انتخاباتی برای او محسوب می‌شود ولی می‌بینیم که گریبان آمریکایی‌ها را در کل دنیا گرفته و منجر به درهم شکستن هیبت آنان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 11 =