کد خبر : 205666
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

انتقال مالکیت کلیسایی در قدس به مسکو در ازادی آزادی یک سرباز زن اسرائیلی

انتقال مالکیت کلیسایی در قدس به مسکو در ازادی آزادی یک سرباز زن اسرائیلی

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که اواخر سال گذشته میلادی به سند رسمی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد اسرائیل با درخواست روسیه برای انتقال مالکیت “میدان الکساندر” در بخش قدیمی قدس اشغالی موافقت کرده است. معاریو در ادامه نوشت، این منطقه شامل کلیسای نوسکی و چند ساختمان دیگر است که

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که اواخر سال گذشته میلادی به سند رسمی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد اسرائیل با درخواست روسیه برای انتقال مالکیت “میدان الکساندر” در بخش قدیمی قدس اشغالی موافقت کرده است.

معاریو در ادامه نوشت، این منطقه شامل کلیسای نوسکی و چند ساختمان دیگر است که در مجموع با نام میدان الکساندر شناخته می‌شود و زمینی که کلیسای یاد شده در آن ساخته شده، در سال ۱۸۵۹ به دولت الکساندر سوم در روسیه فروخته شده بود.

همچنین این روزنامه عبری زبان نوشت، اختلاف نظرها درباره مالکیت این منطقه پس از انقلاب کمونیستی سال ۱۹۱۷ روسیه شکل گرفت و از آن زمان تاکنون دو سازمان که اسامی مشابهی دارند، مدعی مالکیت این منطقه هستند.

به نوشت معاریو، اختلاف نظر درباره مالکیت کلیسای یاد شده میان “جمعیت سزاری ارتدکس فلسطین” که در حال حاضر مدیریت این منطقه را در دست داشته و یک شهروند آلمانی یهودی ریاست آن را بر عهده دارد و “جمعیت فلسطینی بروسلاوی” نزدیک به کرملین و ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه وجود دارد.

در سال ۲۰۱۵ دیمیتری مدودف، نخست وزیر پیشین روسیه به صورت رسمی خواستار پایان اختلاف نظرها درباره مالکیت این منطقه به نفع مسکو شد اما رژیم صهیونیستی آن را نپذیرفت.

به تازگی در تل‌آویو صحبت‌هایی درباره قرارداد احتمالی با روسیه برای آزادسازی یک سرباز زن این رژیم که به جرم حمل مواد مخدر در مسکو به هفت سال و نیم حبس محکوم شده، شنیده می‌شوند.

پوتین امروز (پنج‌شنبه) برای شرکت در مراسمی بین‌المللی درباره هولوکاست با حضور ۴۲ رئیس جمهوری و رهبر کشورهای مختلف وارد تل‌آویو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 17 =