کد خبر : 205503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

پاسخ بدون تعارف علی‌نژاد: فدراسیونی که یک برنز نمی‌گیرد نمی تواند ادعای سهم بیشتر داشته باشد

پاسخ بدون تعارف علی‌نژاد: فدراسیونی که یک برنز نمی‌گیرد نمی تواند ادعای سهم بیشتر داشته باشد

به گزارش قائم آنلاین، مهدی علی‌نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد : مجمع خوبی بود سعی کردم چالش هم در آن باشد و قاعده مجمع هم همین است. البته اعضای مجمع ساکت بودند و به نظر می رسد آقای قمری را خیلی دوست دارند! مهمترین مسئله فدراسیون، مالی است. اگر بحث کمک

به گزارش قائم آنلاین، مهدی علی‌نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد : مجمع خوبی بود سعی کردم چالش هم در آن باشد و قاعده مجمع هم همین است. البته اعضای مجمع ساکت بودند و به نظر می رسد آقای قمری را خیلی دوست دارند! مهمترین مسئله فدراسیون، مالی است. اگر بحث کمک مالی بیشتر می کنید بدون تعارف بگویم فدراسیونی که نمی تواند در بازی های آسیایی یک برنز بگیرد نمی تواند ادعای سهم بیشتر کند. هزینه های دوچرخه سواری فوق العاده بالا است و تنها با فعال کردن بخش خصوصی وضع بهبود پیدا می کند و اگر از منابع غیر دولتی استفاده نکنید وضعیت دوچرخه سواری بهبود نخواهد یافت. این هنر رییس فدراسیون و رییس هیات های استانی است که این کار را انجام دهند که اگر می توانید بسم الله اگر نه جای خود را به کسانی بدهید که می توانند این کار را انجام دهند.
او ادامه داد: منابع دولت رو به کاهش است. بعضی رشته ها که به تجهیزات وابستگی بیشتری دارند آسیب بیشتر می بینند، بنابراین باید استراتژی دیگر داشته باشند. باید بررسی شود چرا باشگاه های بزرگ کنار کشیده اند. در کل غیر از مسیری که من گفتم بروید موفق نمی شوید. پولهای وزارت ورزش نسبت به دو سال قبل تغییر نکرده اما هزینه ها چهار برابر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفت =