کد خبر : 205507
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

وقوع حادثه در یک مراسم مذهبی در اتیوپی ده‌ها زخمی به‌جا گذاشت

وقوع حادثه در یک مراسم مذهبی در اتیوپی ده‌ها زخمی به‌جا گذاشت

به گزارش قائم آنلاین، این حادثه مرگبار در جریان جشن مذهبی مسیحیان رخ داد و طی آن یک جایگاه چوبی سنگین که برای نشستن افراد حاضر در جشن قرار داده شده بود، با توجه به جمعیت بیش از حد ظرفیت محل جشن سقوط کرد. به گفته مقامات، این نیمکت ظرفیت بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفری

به گزارش قائم آنلاین، این حادثه مرگبار در جریان جشن مذهبی مسیحیان رخ داد و طی آن یک جایگاه چوبی سنگین که برای نشستن افراد حاضر در جشن قرار داده شده بود، با توجه به جمعیت بیش از حد ظرفیت محل جشن سقوط کرد.

به گفته مقامات، این نیمکت ظرفیت بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفری داشته اما با توجه به سیل جمعیت حاضر در این مراسم که بیش از ظرفیت آن بوده، حادثه‌آفرین شده است.

تصاویر دلخراش بسیاری از این حادثه در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

به رغم این که اکثر مصدومانی که در بخش مراقبت‌های اورژانس بیمارستان پذیرش شده‌اند، پس از دریافت معالجات سرپایی از مراکز درمانی مرخص شده‌اند، حدود ۸۰ نفر دیگر هنوز در بیمارستان بستری هستند. به گفته مقامات، همچنین حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم بوده و به مراقبت‌های درمانی طولانی مدت احتیاج دارند.

طبق گفته شاهدان عینی نیروهای امدادی و پرسنل امنیتی بلافاصله پس از وقوع این حادثه وارد عمل شده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، مقامات اتیوپی هم‌چنین از وجود دو تبعه خارجی در میان زخمی‌های این حادثه خبر داده اما تابعیت این افراد هنوز اعلام نشده است. هم‌چنین دو تن از پرسنل امنیتیِ مراسم نیز در این حادثه زخمی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + پنج =