کد خبر : 205511
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

اعتراض هیاتهای استانی دوچرخه‌سواری نسبت به صحبتهای علی‌نژاد

اعتراض هیاتهای استانی دوچرخه‌سواری نسبت به صحبتهای علی‌نژاد

به گزارش قائم آنلاین، مجمع سالیانه دوچرخه سواری با حاشیه هایی نیز همراه بود و دو رییس هیات به صحبت های علی‌نژاد واکنش نشان دادند. علی‌نژاد نسبت به مدال نگرفتن دوچرخه سواری انتقاد کرد وخطاب به روسای استانی عنوان کرد اگر نمی توانید جای خود را به کسی بدهید که می تواند کار کند. در

به گزارش قائم آنلاین، مجمع سالیانه دوچرخه سواری با حاشیه هایی نیز همراه بود و دو رییس هیات به صحبت های علی‌نژاد واکنش نشان دادند.
علی‌نژاد نسبت به مدال نگرفتن دوچرخه سواری انتقاد کرد وخطاب به روسای استانی عنوان کرد اگر نمی توانید جای خود را به کسی بدهید که می تواند کار کند. در ادامه، علی‌نژاد به دلیل جلسه با وزیر مجمع را ساعت ۱۶ ترک کرد اما هیات های استانی پس از اینکه معاون وزیر جلسه را ترک کرد گلایه کردند. رییس هیات سیستان و بلوچستان گفت: رییس مجمع صحبت های ما را نشنید و این واقعا جای گلایه دارد و فقط نتیجه بازیهای آسیایی را مثل پتک بر سر ما کوبید و رفت.

رییس هیات خراسان جنوبی هم گفت: خیلی حرف آقای علی‌نژاد سنگین بود که اگر نمی توانیم کار کنیم برویم. ما همه حاضریم همین الان استعفا بدهیم. او نماند که صحبت‌های ما را بشنود که ما در چه شرایطی داریم کار می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 1 =