کد خبر : 205126
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

دانلود قسمت ۲۲ سریال مانکن از سبزپندار

دانلود قسمت ۲۲ سریال مانکن از سبزپندار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سبزپندار،  مانکن از جمله سریال‌هایی است که توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود جذب کند. داستان سریال مانکن داستان جوانی است که به دلیل ورشکست شدن پدرش مجبور می‌شود عشقش را رها کند و با زنی پولدار ازدواج کند تا بتواند پدرش را از زندان رهایی بخشد اما سرنوشت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سبزپندار،  مانکن از جمله سریال‌هایی است که توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود جذب کند. داستان سریال مانکن داستان جوانی است که به دلیل ورشکست شدن پدرش مجبور می‌شود عشقش را رها کند و با زنی پولدار ازدواج کند تا بتواند پدرش را از زندان رهایی بخشد اما سرنوشت دوباره او و عشقش را به هم می‌رساند.

مجموعه نمایش خانگی مانکن سریالی ۲۶ قسمتی با کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از کارگردانان پر کار تلویزیون برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است.

تهیه کنندگی این اثر برعهده ایرج محمدی بوده و داستان و فیلمنامه آن به قلم بابک کایدان به نگارش در آمده است.

در این سریال برای اولین باز شاهد حضور محمدرضا فروتن و مریلا زارعی در شبکه نمایش خانگی هستیم.

بازیگران سریال مانکن به شرح زیر می باشند :

محمدرضا فروتن در نقش اخگر،  نازنین بیاتی در نقش همتا، مریلا زارعی در نقش کتایون صوفیان،  امیرحسین آرمان در نقش کاوه صوفیان، لیندا کیانی،  فرزاد فرزین،  حسین پاکدل در نقش سلمان صوفیان پدر کاوه، الهام پاوه نژاد در نقش مادر کاوه صوفیان، رضا توکلی،  بهشاد شریفیان در نقش ناپدری همتا،  پانته آ کی قبادی در نقش مادر همتا، نفیسه روشن، رابعه مدنی در نقش مادربزرگ همتا،  همایون ارشادی،  بهزاد محسنی، بهزاد خلج در نقش وکیل کتایون، مائده محمدی، علی فرهنگی، گلبرگ طهران زاد،  بیژن سیفان، دایان ابراهیمی،  مهتا سید نیا، بنیامین قنبری، عارفه معماریان در نقش بهار صوفیان خواهر کاوه و با هنرمندی شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی

دانلود قسمت جدید سریال مانکن از امروز دوشنبه در سبزپندار در دسترس است.

همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت سبزپندار سریال های ایرانی جدید پخش شده در شبکه نمایش خانگی را نیز مشاهده و دانلود کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =