کد خبر : 205010
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
-

اعزام ۲ تریلی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان سیستان توسط سپاه مازندران

اعزام ۲ تریلی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان سیستان توسط سپاه مازندران

به گزارش قائم آنلاین، عسکر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره کمک رسانی سپاه کربلا به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت و با اعلام این خبر که ۲ تریلی اقلام مورد نیاز مردم سیل زده به این استان ارسال شد، اظهار کرد: کمک به سیل زدگان  جز افتخارات سپاه و بسیج است. وی

به گزارش قائم آنلاین، عسکر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره کمک رسانی سپاه کربلا به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت و با اعلام این خبر که ۲ تریلی اقلام مورد نیاز مردم سیل زده به این استان ارسال شد، اظهار کرد: کمک به سیل زدگان  جز افتخارات سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه سپاه خود را خادم مردم میداند ، افزود: کمک به همنوعان و مردم آسیب دیده  باور و عقیده سپاه است و در این راه هم جانش را تقدیم مردم می کند.

معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اعزام گروه های جهادی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ، اضافه کرد: جلساتی با سرگروه های جهادی داشتیم که اگر مسئولین اعلام نیاز کردند برای اعزام گروه های جهادی اقدام کنیم که  بنا به اعلام مسئولین در حال حاضر نیاز به ارسال اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان بوده تا مردم آسیب دیده از شرایط اضطرار بیرون بیایند.

این مسئول با بیان اینکه بعد از  امدادرسانی به مردم سیل زده، کارهای عمرانی و زیرساختی مناطق آسیب دیده از سیل با گروه های جهادی آغاز خواهد شد ، افزود: گروه های جهادی آماده هستند و همچنین به فرمانده نواحی و پایگاه ها ی مقاومت اطلاع رسانی شد.

مجیدی در پایان با تاکید براینکه همچنان که مازندران در دوران دفاع مقدس در کمک به مردم پیش قدم بود، خاطرنشان کرد: در  زمانی که مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیاز  به کمک دارند انتظار است مردم مازندران با توجه به اینکه در عرصه های انقلاب همیشه پیش قدم بودند امروز نیز با همدلی اقلام مورد نیاز مردم سیل زده جمع آوری و ارسال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + چهارده =