کد خبر : 204919
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

یکی از بهترین تالارهای شرق تهران (تهرانپارس)

یکی از بهترین تالارهای شرق تهران (تهرانپارس)

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تالار پریسا، در این متن ضمن معرفی این تالار قصد داریم با توجه به تجربیاتی که داریم به شما در انتخاب رزرو یک تالار خوب با معیارهای مناسب کمک کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از معیارها و ویژگی‌های یک تالار پذیرائی آشنا کنیم. کیفیت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تالار پریسا، در این متن ضمن معرفی این تالار قصد داریم با توجه به تجربیاتی که داریم به شما در انتخاب رزرو یک تالار خوب با معیارهای مناسب کمک کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از معیارها و ویژگی‌های یک تالار پذیرائی آشنا کنیم.

کیفیت غذا و پذیرایی تالار

در یک تالار پذیرایی داشتن غذای با کیفیت و پذیرایی خوب برای میهمانان اولویت دارد. پس بهتر است قبل از برگزاری مراسم از تست غذا مطمئن شوید که تالار پریسا چنین امکانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

مکان تالار پذیرایی

مکان تالار پذیرایی باید به‌گونه‌ای باشد که چندان از مرکز شهر دور نباشد و دسترسی به آن برای همه میهمانان و خانواده عروس و داماد راحت باشد. آدرس تالار برای همه به‌سادگی پیدا شود و مسیر آن شلوغ نبوده و خارج از محدوده ترافیک شهری باشد.

دسترسی به اتوبان‌های صدر، زین‌الدین و همت به تالار پریسا، ما را نسبت به سایر تالارها متمایز می‌کند تا بدون وقت تلف کردن در مراسم حاضرشده و لحظات بیشتری را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

ظرفیت تالار پذیرایی

ظرفیت تالار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید تعیین کنید با توجه به تعداد میهمانانی که قرار است دعوت کنید یک تالار پذیرایی کوچک با ظرفیت ۲۰۰ نفر برای شما مناسب‌تر است یا یک تالار پذیرایی ۱۰۰۰ نفره و بزرگ؟ قطعاً یک تالار خوب برای شما، تالاری است که متناسب با تعداد میهمانان شما باشد.

نورپردازی سالن

تالارهای پذیرایی باید دارای نورپردازی بسیار مناسب باشند تا شما بتوانید در زمان پذیرایی و همین‌طور زمان فیلم‌برداری از مراسم دچار مشکل نشوید. حتماً باید قبل از هرگونه قراردادی، نورپردازی سالن را تست کنیم تا از وضعیت نور آن مطلع شویم.

سالن غذاخوری تالار

تمیز بودن سالن غذاخوری، داشتن میز و صندلی‌های تمیز و سالم، ظرفیت سالن غذاخوری، دکوراسیون بسیار زیبا، گل‌آرایی میزها، رومیزی‌های بسیار زیبا، میز و صندلی‌های جدا از هم و راحت برای نشستن میهمانان از جمله نکاتی است که باید در حین انتخاب سالن به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

دکوراسیون تالار

نظم و چیدمان میز و صندلی‌ها، طراحی و دکور محل نشیمن عروس و داماد، طراحی سفره عقد و همه این موارد بر احساس میهمانان از بودن در تالار تأثیر دارند؛ بنابراین یک تالار پذیرایی خوب دارای دکوراسیون منظم و مهمان پسند است که حس خوبی را منتقل می‌کند.

امکانات و خدمات تالار

امکانات و خدمات تالار شامل سفره عقد زیبا، نورپردازی ویژه، فرش قرمز عروس و داماد، امکانات گل‌ریزان عروس و داماد، استریو بسیار مناسب با لوازم پخش موسیقی خوب، همگی بر کیفیت تالار پذیرایی تأثیر می‌گذارد.

سفره عقد عروس و داماد

تنوع سفره عقد به تالارها این فرصت را می‌دهد که با ارائه بهترین و زیباترین سفره عقد برای عروس و داماد، کیفیت خدمات خود را بالا ببرند. گل‌آرایی هم جزو کارهایی است که هم دکوراسیون تالار را زیباتر می‌کند و هم به شما این امکان را می‌دهد که از یک فضای زیباتر برای فیلمبردای و عکاسی بهره‌مند شوید. گل‌ها احساس بسیار زیبایی را به میهمانان شما خواهند داد.

پارکینگ تالار

پارکینگ باعث می‌شود که میهمانان شما بدون هیچ دغدغه‌ای برای جای پارک و امنیت ماشین‌های خود به مراسم شما بیایند. تالار پریسا با داشتن سه‌طبقه پارکینگ و با ظرفیت مناسب از چنین امتیازی برخوردار است.

سرویس بهداشتی و روشویی مناسب

نظافت سرویس‌ها، خدمات خوب، داشتن مایع دستشویی و روشویی منظم، تعداد سرویس‌ها که همه میهمانان بتوانند به‌سادگی استفاده کنند، سرویس بهداشتی خارجی از جمله امتیازات تالار پذیرایی خوب است.

رختکن برای میهمانان

یکی دیگر از امتیازات یک تالار پذیرایی خوب داشتن اتاق پرو و اتاق استراحت برای میهمانان است. در اتاق پرو برخی میهمانان ممکن است لباس‌های خود را تعویض کنند.

آدرس تالار پریسا: بالاتر از میدان پروین (شاهد) نبش خیابان ۲۱۲

شماره تماس: شماره تماس‌های ۷۶۶۸۰۰۴۱ و ۷۶۶۸۰۰۴۳

شماره موبایل: ۰۹۱۲۵۳۷۰۴۶۵

آدرس وب‌سایت: /http://talarparisa.com

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =