کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس “تحول دیجیتالی ایران” که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده اما هر تغییری هزینههایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول در حوزه بانکی، شناخت مشتری است و
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس “تحول دیجیتالی ایران” که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده اما هر تغییری هزینههایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول در حوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.
ویسی افزود: برای این که از دادهها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیلگری نمیتواند از دادهها استفاده کند.
دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمیکنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمیتوانیم دست به تحلیل بزنیم.
ویسی افزود: سازمانها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد.
این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.
برچسب ها :بانک رفاه،دیجیتال ،مقاله
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0