کد خبر : 204970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
-

پروازهای امروز از سرگرفته شد

پروازهای امروز از سرگرفته شد

به گزارش قائم آنلاین، در پی بارش برف کم سابقه در پایتخت و کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تقریبا همه پروازهای داخلی خروجی و فرودی این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد. در این باره رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعتی پیش با بهتر شدن شرایط جوی و دید افقی در فرودگاه

به گزارش قائم آنلاین، در پی بارش برف کم سابقه در پایتخت و کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تقریبا همه پروازهای داخلی خروجی و فرودی این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد.

در این باره رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعتی پیش با بهتر شدن شرایط جوی و دید افقی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی و خروجی این فرودگاه از سرگرفته شد و مسافران می‌توانند با کسب اطلاع از طریق ایرلاین مورد نظرشان پروازهای خود را با تاخیر انجام دهند.

وی افزود: همه مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای داخلی با شماره تلفن ۱۹۹ و پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به همه ایرلاین‌ها توصیه کردیم که تمام موارد لازم را در این شرایط مد نظر قرار دهند و امیدواریم با بهتر شدن وضعیت آب و هوا پروازهای داخلی بدون مشکل انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 13 =