کد خبر : 204931
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

نماینده ائتلاف سائرون: نمی‌خواهیم به روابط با آمریکا لطمه وارد شود

نماینده ائتلاف سائرون: نمی‌خواهیم به روابط با آمریکا لطمه وارد شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سومریه نیوز، ریاض المسعودی، نماینده ائتلاف سائرون در پارلمان عراق خاطرنشان کرد: عراق نمی‌خواهد به روابطش با آمریکا یا هیچ کشوری در جهان لطمه‌ای وارد شود. وی همچنین گفت: آمریکا بدون موافقت عراق و توافق با دولت آن اصراری به باقی ماندن در خاک این کشور نخواهد کرد.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سومریه نیوز، ریاض المسعودی، نماینده ائتلاف سائرون در پارلمان عراق خاطرنشان کرد: عراق نمی‌خواهد به روابطش با آمریکا یا هیچ کشوری در جهان لطمه‌ای وارد شود.

وی همچنین گفت: آمریکا بدون موافقت عراق و توافق با دولت آن اصراری به باقی ماندن در خاک این کشور نخواهد کرد.

نماینده ائتلاف سائرون در پارلمان عراق تصریح کرد: تصمیم پارلمان و مواضع سیاسی به اهمیت احیای روابط با آمریکا اشاره دارند.

وی اظهار کرد: عراق نمی‌خواهد صحنه‌ای برای تجاوز و حمله به هیچ کشور دیگری باشد و ما تمایل داریم با همگان بر اساس منافع متقابل رفتار کنیم.

المسعودی همچنین تاکید کرد: ما با بیش از ۴۰ الی ۵۰ کشور از کشورهای جهان از جمله آمریکا همکاری داریم در نتیجه معتقدیم که حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق خطری برای تصمیم سیاسی کشور و وحدت این تصمیم است.

وی گفت: نگاه از بالا به پایین آمریکا به عراق زمانش گذشته و دیگر عملی نیست زیرا ضعف در تصمیم‌گیری عراق موجب در تنگنا قرار گرفتن دولت، گروه‌های سیاسی و ملت عراق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =