کد خبر : 204943
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

لوموس ماکسیما!

لوموس ماکسیما!

به گزارش قائم آنلاین، طرفداران رمان‌ پرفروش و جذاب “هری پاتر” به خوبی به یاد دارند که شخصیت‌های اصلی داستان برای یافتن نور در تاریکی از ورد مخصوصی استفاده می‌کردند. آنها با گفتن “لوموس ماکسیما” چوب‌دستی‌های جادویی خود را روشن می‌کردند تا هم دشمنان اهریمنی را دور و هم راه خود را روشن کنند. دنیای 

به گزارش قائم آنلاین، طرفداران رمان‌ پرفروش و جذاب “هری پاتر” به خوبی به یاد دارند که شخصیت‌های اصلی داستان برای یافتن نور در تاریکی از ورد مخصوصی استفاده می‌کردند. آنها با گفتن “لوموس ماکسیما” چوب‌دستی‌های جادویی خود را روشن می‌کردند تا هم دشمنان اهریمنی را دور و هم راه خود را روشن کنند. دنیای  فوتبال هم با جذابیت‌ها و هیجان‌هایش به نوعی جادویی است.

بوندسلیگا یکی از جذابترین فصل‌های تاریخ خود را می‌بیند و دیگر خبری از حکمرانی بایرن مونیخ نیست. تعطیلات زمستانی برای این لیگ به پایان رسید، دوباره این رقابت نزدیک از سر گرفته شد و هواداران با یک انرژی تازه به حمایت از تیم‌های مورد علاقه خود پرداختند.

در دیدار ماینتس و فرایبورگ، هولیگان‌های تیم مهمان به آتش بازی مشغول شدند و بخشی از “اپل آره‌نا” را دودهای صورتی رنگ فرا گرفت. آنها در حمایت از تیم خود موفق بودند چون فرایبورگ ۲ بر یک پیروز شد تا با ۲۹ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

سایت getty images عکس الکس گریم آلمانی را منتشر کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =