کد خبر : 204964
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
-

برگزاری مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی در باشگاه دانش پژوهان جوان

برگزاری مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی در باشگاه دانش پژوهان جوان

به گزارش قائم آنلاین، فاطمه مهاجرانی در مراسم یادبود عروج شهدای پرواز ٧۵٢ که در باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار شد و با اشاره به درگذشت تعدادی از فارغ التحصیلان سمپاد و المپیادی‌های دانش پژوهان جوان که در این هواپیما حضور داشتند، اظهارکرد: مرگ یکی از واقعیت‌های جدی و سخت جهان است و آنچه به

به گزارش قائم آنلاین، فاطمه مهاجرانی در مراسم یادبود عروج شهدای پرواز ٧۵٢ که در باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار شد و با اشاره به درگذشت تعدادی از فارغ التحصیلان سمپاد و المپیادی‌های دانش پژوهان جوان که در این هواپیما حضور داشتند، اظهارکرد: مرگ یکی از واقعیت‌های جدی و سخت جهان است و آنچه به همان اندازه در جهان حقیقی است، زندگی است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خاطر نشان کرد: زندگی و مرگ درهم تنیده هستند و زندگی، آموزگار مرگ و مرگ، آموزگار زندگی است.

وی با اشاره به شعری از مولانا اظهار کرد: مومن واقعی از جزر و مد روزگار آسیب نمی‌بیند و این روزها پس از حادثه هوایی ما انسانهای مومن زیادی دیدیم.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در ادامه اضافه کرد: والدین این عزیزان با داغ عزیزان خود صبوری کردند چرا که درد از دست دادن فرزند کم نیست اما والدین صبوری کردند.

مهاجرانی تصریح کرد: والدین این عزیزان زینب‌وار زیبایی دیدند و صبوری کردند و خوشا به سعادت آنان که در این جزرومد به گونه‌ای عمل کردند که کافر از رفتار آنها حسرت برد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اذعان کرد: مرگ حریف انسان‌هایی می‌شود که از جسم و جان فقط جسم را درک می‌کنند و البته آنان که جان را الهی می‌دانند مرگ را فقط تبدیل زندگی می‌دانند.

وی اظهارکرد: ما در آموزش و پرورش مسئولیت سنگینی داریم و این مسئولیت از جنس تربیت افرادی است که وفادار به نظام جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهاجرانی با بیان اینکه نحوه مواجهه مردم با حادثه هواپیما می‌توانست بسیار متفاوت باشد،گفت: بسیاری از این افراد دانشجو بودند و چه چیز بالاتر از این که انسان جوینده راه علم و دانش باشد، علمی که به انسان‌ها کمک می‌کند تا خود را از خود بستانند و همچنین علمی که کمک می‌کند که افرادی مانند سردار سلیمانی‌ها و شهدا داشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از این فرزندان دانشجویانی بودند که در همین مسیرگام برداشته بودند و فراموش نشود که عزیزان ما جوینده رفاه و آبادانی کشور بودند و جهان را پر از صلح و زیبایی می‌خواستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + نه =