کد خبر : 204909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

انتقاد رضا عنایتی از سازمان لیگ فوتبال

انتقاد رضا عنایتی از سازمان لیگ فوتبال

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت، رضا عنایتی، سرمربی این تیم درباره لغو دیدار تیمش مقابل گل‌ریحان البرز به علت بارش شدید برف گفت: متاسفانه ما به دلیل شرایط نامساعد جوی باید امروز هم در اردو بمانیم و این مساله مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است. او ادامه داد: در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت، رضا عنایتی، سرمربی این تیم درباره لغو دیدار تیمش مقابل گل‌ریحان البرز به علت بارش شدید برف گفت: متاسفانه ما به دلیل شرایط نامساعد جوی باید امروز هم در اردو بمانیم و این مساله مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

او ادامه داد: در حال حاضر حتی نرم افزارهای ابتدایی پیش‌بینی هوا نیز در دسترس است و از چند روز قبل مشخص بود امروز هوای استان‌های تهران و البرز برفی خواهد بود، بنابراین می‌شد این بازی را به فردا موکول کرد تا به هر دو باشگاه سرخپوشان و گل ریحان هزینه اضافی تحمیل نشود.

سرمربی سرخپوشان پاکدشت در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جالب نیست و به نظر بنده سازمان لیگ می‌تواند با پیش‌بینی درست شرایط کاری کند که باشگاه‌ها با هزینه‌های اضافی در این شرایط رو به رو نشوند و امیدوارم برای دیدارهای بعدی این اتفاق رخ ندهد تا رقابت‌ها با برنامه‌ریزی بهتری برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =