کد خبر : 204870
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

آخرین آزمایش «دراگون» فردا انجام می‌شود

آخرین آزمایش «دراگون» فردا انجام می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از انگجت، براساس اخبار منتشر شده کپسول کرو دراگون متعلق به شرکت خصوصی اسپیس‌ایکس آخرین مراحل آزمایش خود را پشت سر می‌گذارد. این شرکت قصد دارد فردا آزمایشی را برای کپسول دراگون (Dragon) انجام دهد که یکی از آخرین گام‌های این شرکت پیش از پرتاب سرنشین‌دار دراگون محسوب می‌شود.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از انگجت، براساس اخبار منتشر شده کپسول کرو دراگون متعلق به شرکت خصوصی اسپیس‌ایکس آخرین مراحل آزمایش خود را پشت سر می‌گذارد.

این شرکت قصد دارد فردا آزمایشی را برای کپسول دراگون (Dragon) انجام دهد که یکی از آخرین گام‌های این شرکت پیش از پرتاب سرنشین‌دار دراگون محسوب می‌شود.

در این آزمایش که فردا انجام خواهد شد، توانایی کپسول در بازگشت به زمین در صورت بروز هرگونه مشکل هنگام صعود تست خواهد شد.

در صورتی که آزمایش پیش رو نیز بدون مشکل پیش رود، این فضاپیما می‌تواند مسافران خود را با امنیت به ماه یا مریخ بفرستد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این آخرین آزمایش بزرگ برای Crew Dragon قبل از تصویب برای حمل فضانوردان خواهد بود. این شرکت فضایی هنوز امیدوار است که مأموریت مربوط به آزمایش خدمه مربوطه (Demo-۲) در اوایل سال ۲۰۲۰ انجام شود.

کرو دراگون قرار است به طور مرتب به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفت و آمد کند و برای برنامه‌های آژانس فضایی آمریکا در خدمت باشد.

داده‌های هواشناسی، امروز را بهترین زمان برای تست نهایی اژدها معرفی کرده و بنابر همین اعلام، تا ساعاتی دیگر یکی از مهم‌ترین آزمایش‌های دراگون انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − شش =