کد خبر : 204756
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

دانشگاه‌های برگزیده در ثبت و همانندجویی پایان‌نامه و رساله معرفی شدند

دانشگاه‌های برگزیده در ثبت و همانندجویی پایان‌نامه و رساله معرفی شدند

به گزارش قائم آنلاین، دانشگاه‌های برگزیده سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ در ثبت و همانندجویی پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و پیشنهاده‌ها از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) اعلام شدند. درحال حاضر ۲۴ هزار استاد و بیش از ۴۵ هزار دانشجو در سامانه همانندجو عضو هستند که در این میان، دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سمنان رتبه‌های

به گزارش قائم آنلاین، دانشگاه‌های برگزیده سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ در ثبت و همانندجویی پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و پیشنهاده‌ها از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) اعلام شدند.

درحال حاضر ۲۴ هزار استاد و بیش از ۴۵ هزار دانشجو در سامانه همانندجو عضو هستند که در این میان، دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سمنان رتبه‌های نخست تا سوم همانندجویی را در سال تحصیلی ۱۳۹۸- ۱۳۹۷ به دست آورده‌اند. این سامانه در نشانی TIK.IRANDOC.AC.IR در دسترس همگان است.

افزون بر این، ایرانداک «سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده» را در نشانی SABT.IRANDOC.AC.IR راه‌اندازی کرده است که روی هم ۴۲۴ مؤسسه در سال تحصیلی ۱۳۹۸- ۱۳۹۷ با آن همکاری داشته‌ و بیش از ۶۳ هزار پایان‌نامه و رساله (پارسا) و نزدیک به ۳۷ هزار پیشنهاده (پروپوزال) را در آن ثبت کرده‌اند.

همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای مرودشت، شاهرود، بندرعباس،‌ شهر قدس، و گچساران بیشترین مدارک را در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده ثبت کرده‌اند.

واحدهای دارای بیش‌ترین ثبت پارسا و پیشنهاده در دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸

رتبه نخست دوم سوم چهارم پنجم
واحد مرودشت شاهرود بندرعباس شهر قدس گچساران
شمار پارسای ثبت شده ۱۰۱۸ ۱۰۱۷ ۹۰۰ ۶۶۶ ۶۱۶
واحد اردبیل گرمی اردکان بهشهر تفت
شمار پیشنهاده ثبت شده ۹۸۱ ۳۹۱ ۳۰۸ ۱۸۹ ۱۶۳

 

به گزارش “روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران”، اکثر دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات،‌ و فناوری (عتف) نیز در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده مشارکت داشته‌اند. جدول‌های زیر آمار ثبت را در هر منطقه آمایش آموزش عالی، برای سه دانشگاه با بیش‌ترین عملکرد نشان می‌دهد.

دانشگاه‌های دارای بیشترین ثبت پارسا در وزارت عتف در سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸

دانشگاه‌های دارای بیشترین ثبت پیشنهاده در وزارت عتف در سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 10 =