کد خبر : 204710
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

خرید آپارتمان در دولت و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

خرید آپارتمان در دولت و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام دلتا، اگر قصد خرید آپارتمان در دولت و یا اجاره آپارتمان در دولت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در دولت از املاک دلتا دیدن کنید. خیابان شهید کلاهدوز یا همان خیابان دولت سابق که خیلی از ما هنوز با همان اسم قدیمی‌اش آن را می‌شناسیم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام دلتا، اگر قصد خرید آپارتمان در دولت و یا اجاره آپارتمان در دولت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در دولت از املاک دلتا دیدن کنید.

خیابان شهید کلاهدوز یا همان خیابان دولت سابق که خیلی از ما هنوز با همان اسم قدیمی‌اش آن را می‌شناسیم یکی از خیابان‌های اصیل و اصلی شمال تهران است. شاید با شنیدن نام این خیابان قبل از هر چیز ترافیک سنگین آن در ذهنتان نقش ببندد و این باعث شود اگر قصد خرید خانه در خیابان شهید کلاهدوز رادارید دچار تردید شوید، اما باید به شما بگوییم از آنجایی‌که بیش‌تر صنف‌ها در این خیابان شعبه دارند و فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی هم آن اطراف هستند خیابان دولت به یکی از محبوب‌ترین محله‌های پایتخت تبدیل‌ شده است. ضمن این‌که اگر ماشین شخصی نداشته باشید هم برای رفت‌وآمد دچار مشکل نمی‌شوید و دسترسی به این خیابان برایتان سخت نخواهد بود؛ نزدیک‌ترین مترو به خیابان دولت متروی قلهک است و همچنین اتوبوس‌های پیچ شمیران به میدان قدس هم از این خیابان می‌گذرند. در کنار همه این‌ها خانه موزه شهید مطهری، چندین مسجد و حسینیه و انجمن شاعران ایران که به فعالیت‌های هنری و فرهنگی مشغول است در خیابان دولت و نزدیکی آن قرار دارند.

برای خرید خانه در این محله فقط کافی است به سایت دلتا و یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید تا با انتخاب حداقل و حداکثر متراژ و حداقل و حداکثر قیمت موردنظرتان بتوانید منطقی‌ترین و بهترین معامله ملکی را با خیال راحت انجام دهید.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

استفاده از عنوان معتبرترین برای دلتا ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم این مجموعه دارد. وقتی می‌خواهید برای خرید خانه و یا اجاره و رهن آپارتمان در خیابان شهید کلاهدوز اقدام کنید با آژانس‌های املاک بسیاری مواجه می‌شوید و ممکن است هرکدام از آن‌ها به شما یک قیمت متفاوت بدهند. در این شرایط سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه جست‌وجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

دلتا امروز به‌عنوان کامل‌ترین مرجع تخصصی ملکی در تهران و سایر استان‌ها و شهرستان‌ها با توجه به پیشینه و قدمت و اصالتی که در حوزه ملکی دارد، میزبان آگهی‌های کلیه آژانس‌های املاک تهران و شهرستان‌هاست. این مجموعه به‌صورت روزانه محل دریافت آگهی‌های مربوط به خرید، رهن و اجاره ملک است و از این حیث می‌تواند مجموعه بی‌نقصی از ایجاد یک فرصت سرمایه‌گذاری برای شما باشد. حتی برای فروش خانه هم می‌توانید به‌صورت رایگان در سایت دلتا اقدام به درج آگهی کنید و همان‌گونه که دوست دارید ملک خود را برای فروش معرفی کنید.

همه این‌ها کنار هم امکان جست‌وجوی جامع و بی‌نقص ملک بر بستر وب را به شما می‌دهد، البته با نصب اپلیکیشن دلتا هم می‌توانید نسبت به جست‌وجوی مربوط به خرید خانه و یا رهن و اجاره در کلیه مناطق تهران اقدام کنید.

چگونه آپارتمان موردنظرمان را برای خرید یا اجاره در دلتا پیدا کنیم؟

با مراجعه به سایت دلتا، برای جست‌وجوی ملک تنها با دو کلیک می‌توانید آنچه می‌خواهید را پیدا کنید. سایت دلتا در دو بخش خرید و اجاره با تفکیک منطقه‌ای بر اساس مناطق ۲۲ گانه شهری تهران و نیز با قابلیت بررسی و جست‌وجو بر روی نقشه می‌تواند فضایی جامع در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهد که با بررسی قیمت و شرایط هر ملک ضمن مشاهده فایل ملک موردنظر، توضیحات و تصاویر مربوط به هر ملک را نیز ببینند و درنتیجه خریدی منطقی داشته باشند.

در هر بخش و در هر انتخاب، موارد مشابه پیشنهادی در منطقه برای شما ارائه می‌شود که می‌تواند کمک می‌آید تا بتوانید انتخاب صحیح و راحت‌تری داشته باشید.

انتخاب شما در بخش خرید و یا اجاره، با چهار فیلتر اصلی حداکثر و حداقل متراژ موردنیاز و حداکثر و حداقل مبلغ، مسیر هموارتر و سریع‌تری برای شما به ارمغان می‌آورد.

اما همه‌چیز همین نیست، این امکان برای شما وجود دارد که در هر زمان با مشاوران دلتا (شماره ۰۲۱۸۶۸۶) تماس بگیرید و درخواست خرید ملک خود را بر اساس نیاز خود و بودجه‌ای که می‌توانید اختصاص دهید مطرح کنید، ازاینجا به بعد قدرت یک تیم متخصص مشاور را خواهید دید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن،
محله گردی، تازه‌های فناوری، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =