کد خبر : 204557
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که خوی اشغالگری دارند

آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که خوی اشغالگری دارند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: در دو هفته اخیر دو حادثه تلخ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش و سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که منجر به شهادت رسیدن هموطنان ما شد که با جنگ‌روانی رسانه‌های آمریکایی همراه بود. وی تصریح کرد: مقصر

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: در دو هفته اخیر دو حادثه تلخ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش و سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که منجر به شهادت رسیدن هموطنان ما شد که با جنگ‌روانی رسانه‌های آمریکایی همراه بود.

وی تصریح کرد: مقصر اصلی این حوادث آمریکاست زیرا با توطئه‌های سایبری باعث مختل شدن رادارها هواپیمای اوکراینی شد و در نهایت سپاهیان عزیز ما که فقط ۱۰ ثانیه فرصت داشتند تا در حالت کاملا جنگی از امنیت کشور دفاع کنند شلیک کنند و متأسفانه منجر به شهادت رسیدن عزیزانمان شد که برای همه ما تلخ و ناگوار بود.

امام جمعه جویبار بابیان اینکه شییع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس و وحشت را به جان آمریکایی‌ها انداخت گفت: تشیع میلیونی سردار سلیمانی و مطالبه ميليون‌ها نفر از مردم به انتقام سخت از عاملان و آمران این حمله تروریستی، آمریکایی‌ها را به ترس و وحشت انداخت.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که هیچگاه از خوی اشغالگری خود کوتاه نمی‌آیند زیرا با تصویب پارلمان عراق به خروج آمریکایی‌ها، آن‌ها اصرار به ماندن و اشغالگری دارند.

وی تأکید کرد: انتقام سخت زمانی است که آمریکایی‌ها از منطقه خلیج فارس اخراج شوند و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک سیلی بود.

امام‌جمعه جویبار به اقدامات سه کشور اروپایی در برابر برجام واکنش نشان داد و گفت: مسئولین امروز به حرف‌های رهبری رسیدند که نباید به دل به اروپایی‌ها بست زیرا آن‌ها فقط پیاده نظام آمریکا هستند و منافع آمریکایی‌ها برایشان مهم است.

نادعلیزاده به اعلام اسامی تأییدصلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان اشاره و عنوان کرد: نامزدهایی که رد صلاحیت شدند در صورت اعتراض با داشتن مدارک و مستندات و بدون جوسازی و تخریب چهره شورای نگهبان در چارچوب قانون پیگیر امور خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + یک =