کد خبر : 204483
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

عصائب اهل الحق: آمریکا روش‌های دیپلماسی برای خروج را نپذیرد شکست سنگینی متحمل خواهد شد

عصائب اهل الحق: آمریکا روش‌های دیپلماسی برای خروج را نپذیرد شکست سنگینی متحمل خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، محمود الربیعی، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق، خاطرنشان کرد: اگر نیروهای آمریکایی در برابر اراده دولت و ملت عراق تسلیم نشوند، گروه‌های مقاومت با تمامی تشکیلات خود کاملا آماده تحمیل شکست بزرگی به نیروهای آمریکایی هستند. الربیعی در ادامه افزود: من بر این باور

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، محمود الربیعی، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق، خاطرنشان کرد: اگر نیروهای آمریکایی در برابر اراده دولت و ملت عراق تسلیم نشوند، گروه‌های مقاومت با تمامی تشکیلات خود کاملا آماده تحمیل شکست بزرگی به نیروهای آمریکایی هستند.

الربیعی در ادامه افزود: من بر این باور هستم که آمریکا از رویارویی مستقیم با جنبش‌های مقاومت هراس دارد چرا که پیشتر تجربه تلخی با رویارویی با آنها دارد، با این تفاوت که نیروهای آمریکایی که قبل از سال ۲۰۱۱ در عراق حضور داشتند با تعداد بالا و تجهیزات و تسلیحات بیشتر و بزرگتر خود آماده جنگ بودند.

سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق همچنین خاطرنشان کرد، در مقایسه با سال‌های گذشته میلادی جنبش‌های مقاومت ضد حضور آمریکایی در عراق در مقایسه با یک سال قبل از پیشرفت، تحول و آمادگی بالاتری برخوردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =