کد خبر : 204267
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

کمک‌رسانی گروه‌های بسیج سازندگی به روستاهای محروم سوادکوه

کمک‌رسانی گروه‌های بسیج سازندگی به روستاهای محروم سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، حسین بابایی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: امسال جهادگران بسیجی سوادکوه در ۱۲ گروه‌ جهادی طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کسلیان این شهرستان اجرا می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی

به گزارش قائم آنلاین، حسین بابایی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: امسال جهادگران بسیجی سوادکوه در ۱۲ گروه‌ جهادی طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کسلیان این شهرستان اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می شود، گروه جهادی به صورت شبانه روز در مناطق محروم مستقر می‌شوند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه ادامه داد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت می‌کنند.
بابایی با اشاره به اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان ماموریت دوم بسیج سازندگی افزود: برای تحقق  شعار سال گذشته حدود  یک میلیارد و یکصد میلیون ریال به افراد دارای طرح تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و شغل نیز در این شهرستان ایجاد شد.
وی با اشاره به ساخت خانه محروم در شهرستان سوادکوه اظهار کرد:سوادکوه ۱۲ واحد خانه محروم را در حال ساخت دارد که ۴ واحد خانه تحویل و ۸ واحد در حال ساخت است که خیرین می‌توانند در تکمیل این واحدها به ما یاری رسانند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در پایان گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم سال گذشته نیز بسیج سازندگی ۱۱ گروه جهادی متشکل از جهادگر بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی به روستاهای اعزام کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 2 =