کد خبر : 204278
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

نماینده چابهار: نمادین بودن پروژه آبرسانی به روستاهای منطقه دشتیاری شایعه است

نماینده چابهار: نمادین بودن پروژه آبرسانی به روستاهای منطقه دشتیاری شایعه است

به گزارش قائم آنلاین، عبدالغفور ایران نژاد در گفت و گو ، با اشاره به ویدئوی پخش شده در فضای مجازی در خصوص نمادین بودن افتتاحیه انتقال آب لوله کشی از سد به مناطق دشتیاری توسط رئیس مجلس شورای اسلامی در منطقه چابهار، بیان کرد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آبرسانی از سد به

به گزارش قائم آنلاین، عبدالغفور ایران نژاد در گفت و گو ، با اشاره به ویدئوی پخش شده در فضای مجازی در خصوص نمادین بودن افتتاحیه انتقال آب لوله کشی از سد به مناطق دشتیاری توسط رئیس مجلس شورای اسلامی در منطقه چابهار، بیان کرد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آبرسانی از سد به مناطق روستایی در سطح استان بود. در این افتتاحیه آقای لاریجانی و وزیر نیرو حضور داشتند و قبل از آغاز مراسم وزیر نیرو و رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرده و توضیحات لازم ارائه شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این افتتاحیه در منطقه دشتیاری و در مسجد روستایی انجام شد. در این پروژه عملیات انتقال آب لوله کشی از سد به ۱۸۱ روستای منطقه انجام خواهد شد. در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نیز کاملا مشخص است که با بازشدن شیر آب می‌آید.

نماینده مردم چابهار در مجلس تصریح کرد: بر روی این پروژه آبرسانی از چندین سال قبل کار شده و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است. منتهی از آنجایی که در برخی از روستاها لوله‌های قدیمی وجود دارد، لوله کشی‌ها عوض نشد بلکه این لوله‌ها به منبع آب وصل شده است. برخی از افراد انتظار داشتند که تمام لوله‌های قدیمی عوض شود که البته این موضوع در برنامه های آینده وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: در تعدادی از روستاها که لوله کشی نبود، لوله کشی جدید انجام شده اما در برخی از روستاها از همان لوله‌های قدیمی استفاده شده است. این افتتاحیه با حضور رئیس مجلس و وزیر نیرو رسمی بود. در این پروژه قرار است به ۲۱۶ روستا در سطح استان آبرسانی شود که فعلا ۱۸۰ روستا عملیات آبرسانی انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + ده =