کد خبر : 204302
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
-

معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب‌های اتوماتیک در ایران

معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب‌های اتوماتیک در ایران

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام آچیلان در،  درب اتوماتیک منزل یا محیط کار شما از چه برندی است؟ در ایران چند شرکت بزرگ تولید کننده درب اتوماتیک میشناسید؟ به نظرتان آیا تمام شرکت های تولیدی یک کیفیت و تراز کاری دارند؟ آیا همه درب ها یک اصول ساختاری و سازندگی دارند؟ همه این‌ها سوال‌های مهمی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام آچیلان در،  درب اتوماتیک منزل یا محیط کار شما از چه برندی است؟ در ایران چند شرکت بزرگ تولید کننده درب اتوماتیک میشناسید؟ به نظرتان آیا تمام شرکت های تولیدی یک کیفیت و تراز کاری دارند؟ آیا همه درب ها یک اصول ساختاری و سازندگی دارند؟ همه این‌ها سوال‌های مهمی می‌باشند که به دقت بیشتر در خرید یک درب اتوماتیک اشاره می‌کنند. مطمئنا در کشور ما هم در رقابت با کشورهای دیگر، درب‌های اتوماتیک طراحی، تولید و پخش می‌شوند.

پروژه اتوماتیک سازی درب‌های برج میلاد تهران که توسط شرکت بزرگ تانیش در به پایان رسید.

در حال حاضر شرکت تانیش دُر به عنوان شریک تجاری و نماینده انحصاری کمپانی Ericheen آلمان و با برخورداری از پیشرفته‌ترین دانش و تکنولوژی روز به کارگیری متخصصان توانمند و نیروی انسانی ماهر، مجرب و کارآمد مجموعه‌های متنوع از محصولات را عرضه می‌کند.

شرکت تانیش دُر با داشتن متنوع‌ترین محصولات در صنعت درب‌های اتوماتیک از توانایی ارائه راه‌حل‌های ویژه برای مکان‌های خاص برخوردار بوده و با تکیه بر توان فنی و مهندسی فروش خود، امکان طراحی و اجرای ورودی‌های استثنایی را بنا بر ضرورت راه‌حل‌های خلاقانه مناسب مهیا می‌سازد.

پروژه درب اتوماتیک فرودگاه مهرآباد تهران که توسط شرکت تانیش در به طور کامل انجام شد

پروژه‌های شرکت تانیش در

بزرگی یک شرکت به سابقه آن مشخص می‌شود. هر چقدر که ماهر باشید باید از پروژه‌های کوچک شروع کنید. تا بالاخره برای کسب و کار خود یک سابقه دست و پا کنید. شرکت تانیش یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که با انجام پروژه‌های بسیار بزرگ، سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. مهم‌ترین بخش سابقه یک شرکت، پروژه‌های این شرکت هستند. با یک نگاه به بخش پروژه‌ها و کاتالوگ کارهای این شرکت از کیفیت کار و سطح مهارت این شرکت مطمئن خواهید شد.

طبیعی است اگر قصد سفارش دارید، یک شرکت با تجربه کار در پروژه‌های بزرگ را ترجیح دهید. البته این نکته نیز در این مورد بسیار مهم است که چنانچه خودتان پروژه بزرگی داشته باشید، برای کنترل کیفیت و تضمین مواردی از جمله زمان و هزینه و… به شرکتی مراجعه می‌فرمایید که تجربه کار در پروژه‌های بزرگ و حرفه‌ای را داشته باشد.

شرکت تانیش در با برعهده گرفتن و انجام پروژه‌های بسیار حرفه‌ای و بزرگی همچون برج بین‌المللی تهران، نامی درخشان در زمینه درب‌های اتوماتیک برای خود ساخته است. این چنین پروژه موفقی، نشان حرفه‌ای بودن، صداقت در کار، ضمانت محصول و… می‌باشد.

از نمونه‌های موفق و بزرگ این شرکت می‌توان به اطلس مال و فرودگاه مهرآباد اشاره نمود. تنوع پروژه‌های خصوصی و دولتی، امنیت بیشتری به خرید مشتریان این شرکت داده است. چرا که ضمانت خیلی از موارد بسیار مهم است. صرفا بحث مالی در میان نیست. خیلی از پروژه های بزرگ از لحاظ زمانی به تضمین احتیاج دارند.

برج چناران و پژوهشگاه صنعت نفت یکی دیگر از پروژه های بسیار مهم این شرکت هستند.

پیاده سازی درب اتوماتیک برای پژوهشگاه صنعت نفت

شما می‌توانید برای مشاهده جزئیات پروژه‌ها، بررسی محصولات و ثبت سفارش  همین الان از طریق تماس  با شماره ۰۲۱۴۴۲۷۹۵۰۰ اقدام کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی درب اتوماتیک تانیش در

به عنوان اولین ویژگی مهم این درب‌ها می‌توان به ضد سرقت بودن آن‌ها اشاره کرد. امنیت درب‌های اتوماتیک به معنای واقعی کلمه مهم‌ترین ویژگی یک درب اتوماتیک می‌باشد. این مورد مخصوصا در فروشگاه‌های بزرگ، بانک‌ها و… بسیار حائز اهمیت است. برای بالا بردن امنیت درب‌ها از قفل سیستم استفاده می‌شود. نوع ساختار قفل سیستم به شرکت سازنده بستگی دارد. شرکت erichsen با بستن درب از هردو طرف توسط ساختار خاص خودش، امنیت خوبی به وجود می‌آورد.

میزان شارژ و باطری درب اتوماتیک حساس‌ترین قسمت مورد نظر است. شما باید بر اساس میزان ترددها و رفت و آمد مشتریان و ارباب رجوعان اقدام به خرید کنید. باطری‌ها معمولا در هر بار شارژ ۴۰۰ تا ۸۰۰ بار باز و بسته می‌شوند. تعیین کننده این دفعات باز و بسته شدن، وزن این درب ها می‌باشد.

سرعت باز و بسته‌شدن نیز یک ویژگی بسیار مهم می‌باشد. تصور کنید در بیمارستان در بخش امور اضطراری از درب‌هایی با سرعت کم استفاده شود. کافی است فقط دو درب سر راه بیمار باشد تا ثانیه‌های حیاتی برای بیمار تلف شود. به همین علت است که سرعت معیار مهمی می‌باشد.

به طور کلی، موارد مهم و بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان ویژگی مهم یک درب اتوماتیک می‌توانند مثال زده شوند. برای مثال نوع موتور و سایر قسمت‌های درب اتوماتیک که مشخص کننده کیفیت انجام فرآیند باز و بسته‌شدن می‌باشند.

علاوه بر این حسگر این وسیله باید به مقدار کافی خوب باشد تا وزن‌های یک بچه انسان را نیز تشخیص دهد. این مورد کمک می‌کند که نسبت به وزن‌های بسیار کم حساس نباشد و برای انسان‌ها حساسیت کافی داشته باشد.

با مراجعه به سایت شرکت تانیش می‌توانید از جزئیات بیشتری مطلع شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + پانزده =