کد خبر : 204298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
-

طعنه اوزیل به اونای امری با تمجید از سرمربی جدید

طعنه اوزیل به اونای امری با تمجید از سرمربی جدید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، مایکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آرسنال انتخاب شد و تلاش می‌کند دوران درخشان این تیم با ونگر را تکرار کند. مسوت اوزیل که اختلافات زیادی با اونای امری داشت به تمجید از مایکل آرتتا پرداخت و گفت: اساساً آرتتا توانسته ما را به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، مایکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آرسنال انتخاب شد و تلاش می‌کند دوران درخشان این تیم با ونگر را تکرار کند.

مسوت اوزیل که اختلافات زیادی با اونای امری داشت به تمجید از مایکل آرتتا پرداخت و گفت: اساساً آرتتا توانسته ما را به تیم خوب قدیمی آرسنال بازگرداند. جنگیدن و در اختیار داشتن کنترل بازی، داشتن توپ در تمام مدت. این چیزهایی است که او با ما کار می‌کند و می‌توانید آن را ببینید – همه لبخند می‌زنند، می‌خندند و از وقت خود لذت می‌برند – این باعث موفقیت ما شده است. من فکر می‌کنم او مرد مناسبی در این باشگاه است.”

اوزیل معتقد است که تجربه‌های وی در خدمت باشگاه خواهد بود و او فعالیت‌های مدیریتی خود را آغاز می‌کند. در همین رابطه بازیکن آلمانی اضافه کرد:  او می‌تواند همه چیزهایی را که در حرفه طولانی خود آموخته است به ما نشان دهد. او دقیقاً آنچه را که ما نیاز داریم می‌داند. او می‌داند چه چیزی به ما بگوید، چگونه به ما یک نگرش مثبت تزریق کند و چگونه ما را موفق کند. من می‌توانم ببینم او واقعاً تشنه موفقیت است اما در عین حال او بسیار فروتن است.

آرسنال سه فصل پیاپی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و این فصل هم تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها فاصله دارد و به نظر می‌رسد امسال نیز برای آرتتا سال سختی برای کسب سهمیه باشد.

آرتتا پیش‌تر با آرسن ونگر در تیم آرسنال کار کرده و جزو مربیانی است که هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرند که قبلا چندین سال در آن تیم بازی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =