کد خبر : 204284
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

تقی‌زاده: ۱۰۰ میلیارد از حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود

تقی‌زاده: ۱۰۰ میلیارد از حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده گفت: با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد. وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده گفت: با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان و مجلس ارایه شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

تقی‌زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می‌شود، گفت: البته بزرگی اعداد درآمد صدا وسیما از محل تبلیغات زیاد است ولی پیش‌بینی ما این است حداقل یک صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود.

مسوول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: البته پیشنهاد اولیه و بهتر ما تقسیم پنجاه – پنجاه درآمد تلویزیونی از محل حق پخش بود ولی به هر تقدیر در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد سی درصد اعتبار حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش و هفتاد درصد به سازمان صدا وسیما پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 3 =