کد خبر : 204117
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
-

عضو اتحادیه میهنی کردستان: اجازه نخواهیم داد خاکمان به سکویی برای تجاوز به ایران تبدیل شود

عضو اتحادیه میهنی کردستان: اجازه نخواهیم داد خاکمان به سکویی برای تجاوز به ایران تبدیل شود

به گزارش قائم آنلاین، صالح فقی، عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز(سه شنبه) در گفت وگو با بغداد الیوم گفت: دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاک این اقلیم به سکویی برای تجاوز به دیگر کشورها تبدیل شود. وی افزود: دولت اقلیم کردستان سیاست احترام به حاکمیت کشورهای همسایه و خصوصا ایران را درپیش

به گزارش قائم آنلاین، صالح فقی، عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز(سه شنبه) در گفت وگو با بغداد الیوم گفت: دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاک این اقلیم به سکویی برای تجاوز به دیگر کشورها تبدیل شود.

وی افزود: دولت اقلیم کردستان سیاست احترام به حاکمیت کشورهای همسایه و خصوصا ایران را درپیش گرفته است، علاوه براین اقلیم کردستان عراق روابط خوبی با تهران دارد و روابط این دو بر اساس اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت یکدیگر است و این امر باعث می شود که دولت اقلیم کردستان اجازه ندهد که خاکش به سکویی برای تجاوز به کشورهای دیگر تبدیل شود.

این مسئول کرد گفت: ما از مسائل کردهای ایران حمایت می کنیم اما این مساله بدین معنا نیست که به دیگران اجازه دهیم از طریق خاک ما در داخل ایران هرج و مرج ایجاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 13 =