کد خبر : 204057
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

رئیس جمهوری لبنان: در مسیر تشکیل دولت سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد

رئیس جمهوری لبنان: در مسیر تشکیل دولت سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در جریان دیدار با دیپلمات‌ها و مدیران سازمان‌های بین‌المللی در لبنان در کاخ ریاست جمهوری بعبدا، خاطرنشان کرد: علی‌رغم این که ما اوضاع خوبی برای به تاخیر انداختن تشکیل دولت نداریم، تشکیل این دولت نیاز به انتخاب اشخاصی شایسته دارد که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در جریان دیدار با دیپلمات‌ها و مدیران سازمان‌های بین‌المللی در لبنان در کاخ ریاست جمهوری بعبدا، خاطرنشان کرد: علی‌رغم این که ما اوضاع خوبی برای به تاخیر انداختن تشکیل دولت نداریم، تشکیل این دولت نیاز به انتخاب اشخاصی شایسته دارد که مورد اعتماد مردم و پارلمان باشد.

رئیس جمهوری لبنان در ادامه افزود: تلاش‌های بسیاری برای حل بحران‌های اقتصادی صورت گرفته اما این مسأله نتایج مورد انتظار را به همراه نداشته است. لبنان بهای ۳۰ سال سیاست‌های مالی اشتباه و همچنین فساد را پرداخت می‌کند.

عون همچنین عنوان داشت: عوامل متعدی برای وخیم‌تر کردن بحران اقتصادی، مالی و اجتماعی دست به دست هم داد تا لبنان ضربه بخورد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ‌های کشورهای همسایه، لبنان را محاصره و اوضاع اقتصادی این کشور را بحرانی‌تر کرده است.

میشل عون همچنین گفت: کشور از بحران مهاجرت و تحریم اقتصادی رنج می‌برد.

رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد: ما به حق سرمایه‌گذاری در تمامی میادین نفتی‌مان پایبند هستیم و تلاش‌های اسرائیل برای تجاوز به آن را نمی‌پذیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =