کد خبر : 204065
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

حملات پلیس آلمان به مکانهای اختفای مظنونان چچنی در چند ایالت

حملات پلیس آلمان به مکانهای اختفای مظنونان چچنی در چند ایالت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ دادستانهای شهر برلین اعلام کردند، نیروهای پلیس آلمان به دست کم ۹ مکان در پایتخت این کشور و همچنین ایالات برندنبرگ، راین شمالی-وستفالیا و تورینگیا یورش بردند. پلیس آلمان اعلام کرده، در حملاتش به این خانه ها، مظنونان افراطگری که مشغول برنامه‌ریزی برای یک حمله خشونت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ دادستانهای شهر برلین اعلام کردند، نیروهای پلیس آلمان به دست کم ۹ مکان در پایتخت این کشور و همچنین ایالات برندنبرگ، راین شمالی-وستفالیا و تورینگیا یورش بردند.

پلیس آلمان اعلام کرده، در حملاتش به این خانه ها، مظنونان افراطگری که مشغول برنامه‌ریزی برای یک حمله خشونت آمیز جدی و به خطر انداختن کشور بودند را هدف گرفته‌ است.

دادستانهای برلین گفتند، این مظنونها اصالت چچنی داشتند.

دادستانهای آلمان در بیانیه‌ای گفتند، مظنونها که بین ۲۳ تا ۲۸ سال سن دارند، “دست به جستجو برای یافتن مکانهایی به عنوان اهداف حملات افراطگرانه خود زده‌اند”.

این دادستانها اظهار کردند: بر طبق اطلاعات فعلی تهدید ملموسی برای وقوع یک حمله وجود ندارد.

مقامهای آلمان بعد از آن این یورشها را انجام دادند که تصاویری را روی تلفن همراه یک مظنون در زمان بازرسی های پلیس کشف کردند.

مقام‌های آلمان اعلام کردند، بالغ بر ۱۸۰ افسر پلیس در یورشهای امروز مشارکت داشته‌اند و ماموران در این یورشها مقادیری پول نقد، چاقو و تجهیزات ذخیره داده‌های رایانه‌ای کشف کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =