کد خبر : 204142
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
-

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و جان‌باختگان هواپیمای مسافربری در دانشگاه تهران

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و جان‌باختگان هواپیمای مسافربری در دانشگاه تهران

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم که ظهر امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) از سوی جنبش استادان دانشگاه تهران برگزار شد؛ دانشجویان، مسئولان دانشگاه و دانشگاهیان و برخی سیاستمداران حاضر شده و با در دست داشتن عکس و پلاکارد حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند. مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، محمدعلی

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم که ظهر امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) از سوی جنبش استادان دانشگاه تهران برگزار شد؛ دانشجویان، مسئولان دانشگاه و دانشگاهیان و برخی سیاستمداران حاضر شده و با در دست داشتن عکس و پلاکارد حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند.

مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، محمدعلی رامین و سعید جلیلی نیز از جمله حاضران مراسم امروز دانشگاه تهران بودند.

سعید جلیلی دربخشی از صحبت‌های خود در این مراسم به عملیات‌های متعددی که شهید سلیمانی در طول حیات خود در آنها شرکت داشت، اشاره و اظهار کرد: با این وجود شاید بتوان بزرگترین عملیات او را عملیاتی که پس از شهادت سردار سلیمانی بود دانست. عملیاتی که با شهادت او بسیاری از پیروزی ها را برای ملت محقق کرد. بسیاری از حباب‌های غلطی که دشمنان درست کرده بودند را از بین برد و آنها ملتی را دیدند که برای شخصیتی که بُعد منطقه‌ای او قوی‌تر بود، قیام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =