کد خبر : 204087
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

اخبار پرونده هواپیمای اوکراینی و سیل پربازدید شدند

اخبار پرونده هواپیمای اوکراینی و سیل پربازدید شدند

به گزارش قائم آنلاین، سخنرانی رییس جمهور در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه کشوری و تاکید وی بر اینکه باید همه پروسه پرونده هواپیمای اوکراینی برای مردم توضیح داده شود، اولین خبر پربازدید امروز بود. روحانی همچنین در بخش دیگری از صحبتهایش قول داد که دولت با تمام امکاناتش پیگیر حادثه سقوط هواپیمای مسافربری باشد.

به گزارش قائم آنلاین، سخنرانی رییس جمهور در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه کشوری و تاکید وی بر اینکه باید همه پروسه پرونده هواپیمای اوکراینی برای مردم توضیح داده شود، اولین خبر پربازدید امروز بود. روحانی همچنین در بخش دیگری از صحبتهایش قول داد که دولت با تمام امکاناتش پیگیر حادثه سقوط هواپیمای مسافربری باشد.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه به سوالات خبرنگاران در نشست خبری امروزش نیز از خبرهای پر بازدید بود که اسماعیلی در بخشی از این نشست تاکید کرد تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم خیابانی بود.

دیگر اخبار مرتبط با این نشست را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

*محکومیت حمله‌کنندگان به کلانتری در اهواز به اعدام/ صدور حکم پرونده سکه ثامن

*سفیر انگلیس «عنصر نامطلوب» است

*حکم پرونده سکه ثامن صادر شد/ محکومیت متهم به ۱۵ سال حبس

*بازداشت افرادی در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی

*توضیحاتی درباره عدم اعلام آمار کشته‌شدگان آبان ماه

*بازداشت ۳۰ نفر در تجمعات چند روز اخیر

سرپرست دادسرای جنایی تهران هم از آماده شدن پیکر ۶۱ نفر از جانباختگان سقوط هواپیمای بویینگ ۷۳۷ برای تحویل به خانواده آنها خبر داد که از اخبار مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

خبر بعدی انتقاد و توصیه محمد جواد ظریف به انگلستان و اروپا در دو توئیت جداگانه بود که تاکید کرد: انگلیس سک مسیر شرافتمندانه تغییر را درپیش بگیرد و اروپا هم باید شجاعت این را داشته باشد که به تعهدات خود عمل کند.

مخاطبی به نام حمیدا در کامنتی زیر این خبر تاکید کرد: دیپلماسی ما هم بایست یک خط تغییر شرافتمندانه و عزتمند رو درمقابل غربی های قلدر بی منطق درپیش بگیرد.

امیر نیز در کامنتی با تاکید بر اینکه سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود، نوشت: این کشورها درست بشو نیستند و تنها زبان زور را می فهمند.

انتقاد نانسی پلوسی به دونالد ترامپ در پی اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره ایران نیز از دیگر اخبار پربازدید امروز بود. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی به صحبتهای مداخله‌جویانه ترامپ درباره برخی تجمعات در تهران، واکنش نشان داد و با اشاره به راه‌پیمایی‌های سراسری مردم ایران علیه آمریکا در پی به شهادت رسیدن سردار سلیمانی گفت: سخنان ترامپ اتفاقی بد بود.

سپهر به مزاح در کامنتی برای این خبر نوشت که این نانسی پلوسی از اون طرفدارای سرسخت شماست. قدرشو واقعا بدانید!

تاکیدات علی لاریجانی مبنی بر  ضرورت تامین نیازهای فوری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. رئیس مجلس شورای اسلامی که دوشنبه شب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، گفت: با توجه به گزارش های واصله از استان درباره سیل اخیر، مجموع نیازهای فوری استان و سایر نیازهای استان در زمینه زیرساخت ها از جمله ساخت راه آهن، بزرگراه ها و همچنین ایجاد اشتغال از دیگر اولویت های این سفر است. رییس مجلس همچنین بر الویت بازگشایی مسیر روستاهای سیل‌زده تاکید کردو افزود: برق روستاهای سیل‌زده تا ۲۴ ساعت وصل می‌شود.

در همین ارتباط سردار شریف با تشریح اقدامات سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، از بسیج ظرفیت‌ های یگان های سپاه برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان این استان خبر داد.

سردار سلامی هم از گسیل امکانات و ظرفیت های سپاه برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: بیمارستان صحرایی پیشرفته امروز راه اندازی می‌شود

اظهارات اصغر زارعی، کارشناس مسائل بین‌المل با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به عربستان مبنی بر اینکه احتمالا شینزوآبه پیام ایران و آمریکا را به عربستان برده است نیز از خبر های پربازدید امروز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =