کد خبر : 204089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

آیا هتل الماس ۲ مشهد مانند نامش برازنده است؟

آیا هتل الماس ۲ مشهد مانند نامش برازنده است؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل، این هتل مشهد از ساختمانی الماس مانند الگو گرفته و در طبقات این هتل، الماس‌هایی با رنگ‌های مختلف ساخته‌ شده است. عکس هتل الماس ۲ مشهد را در گالری مشاهده کنید خواهید فهمید واقعاً نام الماس برازنده این هتل مشهد است. در طبقات بالای هتل ساختمانی را

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل، این هتل مشهد از ساختمانی الماس مانند الگو گرفته و در طبقات این هتل، الماس‌هایی با رنگ‌های مختلف ساخته‌ شده است.

عکس هتل الماس ۲ مشهد را در گالری مشاهده کنید خواهید فهمید واقعاً نام الماس برازنده این هتل مشهد است. در طبقات بالای هتل ساختمانی را خواهید دید که مانند نگین انگشتر الماس درخشان است. رستوران گردان این هتل مشهد نمایی از حرم مطهر دارد که باعث شده لذت صرف غذا دوچندان شود.

تور هتل الماس ۲ مشهد را خریداری کنید و از اقامت در اتاق‌های ملل مختلف لذت ببرید. اتاق‌هایی از کشور هندوستان، ایتالیا، آفریقا و … وجود دارد که هر کدام طراحی و سبک آن کشور را دارا می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم از سوئیت‌های ایرانی خاص هتل نیز غافل نشوید.

بوفه صبحانه هتل الماس ۲ مشهد از تنوع بسیاری برخوردار بوده که تمامی سلیقه‌ها و ذائقه میهمانان را به‌خوبی پوشش می‌دهد. انواع املت‌ها، نیمروها، عدسی و … از جمله صبحانه‌های گرم هتل هستند. با اقامت در این هتل مشهد و صرف صبحانه‌ای مفصل، روز خوبی را آغاز خواهید کرد.

شماره تماس هتل الماس ۲ مشهد برای رزرو اتاق در هتل، کارایی چندانی ندارد زیرا رزرو آنلاین هتل جایگزین تمامی رزروهای قدیمی شده است. البته رزرو آنلاین هتل چه در مشهد و چه در دیگر شهرهای ایران مزایای بسیاری دارد که خود آن بحث جدایی دارد.

با اقامت در هتل پارس مشهد آرامش خواهیم داشت؟

در پاسخ به سؤال ذکر شده‌ باید بگوییم هتل پارس مشهد به دلیل دور بودن از حرم مطهر، مکانی آرامش‌بخش است. این هتل مشهد در بلوار وکیل‌آباد قرار گرفته که دسترسی خوبی به ییلاقات طرقبه و شاندیز، پارک ملت، پارک جنگلی وکیل‌آباد و … دارد.

هتل پارس استان خراسان رضوی، مشهد یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتلداری پارس است که از نظر کیفیت و خدمات در شان ۵ ستاره خود عمل کرده است. اگر به دنبال اقامتی آرامش‌بخش در هتل‌های مشهد هستید پیشنهاد می‌کنیم این هتل مشهد را انتخاب کنید.

هتل پارس مشهد خیابان امام خمینی را با هتل پارس وکیل‌آباد اشتباه نگیرید زیرا این ۲ فقط تشابه اسمی دارند. هتل پارسی که در خیابان امام خمینی قرار دارد زائر پذیرش نمی‌کند چون بسیار قدیمی بوده و از استانداردهای هتلداری خارج‌ شده است.

شب یلدا در هتل پارس مشهد برگزار شد که مدعوین بسیار زیادی اعم از میهمانان هتل و مردم عادی در این جشن حضور یافتند تا شادی و خوشحالی خود را با یکدیگر تقسیم کنند. تصاویری از هتل پارس مشهد در شب یلدا وجود دارد که شکوه جشن را به‌خوبی نشان می‌دهد.

بوفه صبحانه هتل پارس مشهد همانند دیگر همتایان خود شامل صبحانه‌هایی سرد و گرم می‌شود که باکیفیتی عالی و مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند. حتی سرآشپزهایی وجود دارند که صبحانه‌های درخواستی میهمانان را باب طبع خودشان طبخ کرده و ارائه می‌دهند.

هتل پارس مشهد و فضای داخلی دل‌انگیز
هتل پارس مشهد و فضای داخلی دل‌انگیز

هتل سهند مشهد خوبه؟

هتل سهند مشهد یکی از هتل‌های ۳ ستاره مشهد می‌باشد که از نظر کیفیت و خدمات رتبه‌ای متوسط رو به بالا گرفته است. لابی زیبا و شیک این هتل مشهد چشمان شمارا مسحور خود کرده و با سرویس چای رایگان از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

نظرات در مورد هتل سهند مشهد تاکنون مثبت بوده و میهمانان این هتل مشهد شکایتی از آن نداشته‌اند. اگر به دنبال هتلی شیک، قیمت مناسب، تمیز، نزدیک حرم و … هستید بهترین پیشنهاد ما به شما انتخاب همین هتل مشهد است که در امام رضا(ع) ۲ قرار دارد.

منوی غذایی هتل سهند مشهد تنوع چندانی ندارد و میهمانان باید از چند نوع غذا یکی را انتخاب کنند. این هتل مشهد غذای خود را به‌صورت منوی انتخابی ارائه می‌دهد. از نظر کیفیت غذایی، نظافت و … این هتل مشهد از ۱۰ نمره، ۸ نمره کسب کرده است.

تور هتل سهند مشهد یکی از ارزان‌ترین تورهای مشهد می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. این هتل مشهد طرف قرارداد سایت پرشین هتل بوده که همین امر باعث می‌شود تا رزرو این هتل با قیمت مناسب‌تری انجام شود.

نه‌تنها این مورد، بلکه دیگر هتل‌های مشهد هم طرف قرارداد هلدینگ بزرگ پرشین هتل هستند که با کمترین قیمت می‌توانید در تمامی هتل‌های مشهد اقامت داشته باشید. جهت رزرو هتل مشهد و دیگ هتل‌های ایان با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۶ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۰۴ تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب پرشین هتل شمارا به نحو احسن راهنمایی کنند.

هتل سهند مشهد و لابی زیبا
هتل سهند مشهد و لابی زیبا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =