کد خبر : 204077
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

آئودی چقدر فروخت؟

آئودی چقدر فروخت؟

به گزارش قائم آنلاین، آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود. این شرکت آلمانی که یکی از زیرمجموعه های موفق شرکت فولکس واگن است، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی را منتشر کرده که نشان می دهد در بسیاری از بازارهای مهم جهان همچون آلمان،

به گزارش قائم آنلاین، آئودی بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود. این شرکت آلمانی که یکی از زیرمجموعه های موفق شرکت فولکس واگن است، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی را منتشر کرده که نشان می دهد در بسیاری از بازارهای مهم جهان همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و ایالات متحده آمریکا عملکرد و میزان فروش موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت رسانده است این در حالیست که برخی دیگر از بازارها نظیر برزیل، مکزیک، انگلستان و اسپانیا رشدی منفی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

به طور کل میزان فروش آئودی در سال ۲۰۱۹ میلادی یک میلیون و ۸۴۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه در جهان بوده در حالی که این رقم برای سال ۲۰۱۸ میلادی، یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۸۵ دستگاه ثبت و اعلام شده است. این بدان معناست که عملکرد و فروش آئودی نسبت به سال قبل از آن، شاهد یک رشد و افزایش ۱.۸ درصدی بوده است.

آئودی در اروپا نیز با یک رشد ۳.۵ درصدی روبرو شد و توانست در سال ۲۰۱۹، ۷۶۹ هزار و ۶۵۰ دستگاه در بازارهای اروپایی بفروشد. میزان فروش سال ۲۰۱۸، ۷۴۳ هزار و ۶۱۳ دستگاه گزارش و اعلام شده بود.

از بازارهای رو به رشد و صعودی برای برند خودروهای آئودی می توان به آلمان با میزان فروش ۲۷۱ هزار و ۶۱۳ دستگاه، فرانسه با ۵۸ هزار و ۲۴۱ دستگاه ، ایتالیا با ۶۴ هزار و ۵۶ دستگاه و چین با  ۶۹۰ هزار و ۸۳ دستگاه اشاره کرد که هرکدام به ترتیب شاهد یک رشد ۴.۳ درصدی، ۱۲.۶ درصدی ، ۲.۹ درصدی و ۴.۱ درصدی نسبت به میزان فروش در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده اند.

بر اساس گزارش وب سایت best-selling-cars، آئودی در ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان، توانست با اختلاف اندکی نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲۲۴ هزار و ۱۱۱ دستگاه به فروش برساند و تنها یک رشد ۰.۴ درصدی را برای ثبت کند.

از بازارهای با رشد منفی برای شرکت خودروسازی آئودی می‌توان به انگلستان، اسپانیا، مکزیک و برزیل اشاره کرد که میزان فروش آنها در سال ۲۰۱۹ میلادی به ترتیب ۱۳۹ هزار و ۲۶ دستگاه ، ۵۰ هزار و ۹۰۴ دستگاه، ۱۲ هزار و ۴۵۸ دستگاه و هشت هزار و ۲۶۹ دستگاه بوده است و در مقایسه با سال قبل از آن ، شاهد رشدی منفی ۳.۳ درصدی، ۴.۱ درصدی، ۱۵.۷ درصدی و ۶.۱ درصدی بوده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =