کد خبر : 203885
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
-

یک اسرائیلی به جرم ورود غیرقانونی به اردن ۴ ماه حبس گرفت

یک اسرائیلی به جرم ورود غیرقانونی به اردن ۴ ماه حبس گرفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، مجازات کنستانتین کوتوف، مرد اسرائیلی شامل اتهام حمل مواد مخدر هم که او مدعی است برای استفاده شخصی بوده است، می‌شود. قاضی امنیت کشور اردن اما با رد ادعای کوتوف گفت او قوانین اردن را نقض کرده است. دادگاه مذکور برای متهم به دلیل حمل مواد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، مجازات کنستانتین کوتوف، مرد اسرائیلی شامل اتهام حمل مواد مخدر هم که او مدعی است برای استفاده شخصی بوده است، می‌شود. قاضی امنیت کشور اردن اما با رد ادعای کوتوف گفت او قوانین اردن را نقض کرده است.

دادگاه مذکور برای متهم به دلیل حمل مواد مخدر یک سال زندان در نظر گرفت اما به دلیل شرایط پرونده و متأهل بودن وی و نیز با هدف فرصت دادن به متهم برای اصلاح خود، این حکم به سه ماه حبس و پرداخت جریمه ۱۴۵۰ دلاری کاهش یافت. حمل مواد مخدر برای مصرف شخصی، مجازات کمتری به همراه دارد.

همچنین این اسرائیلی به جرم ورود غیرقانونی به خاک اردن محکوم و چهار ماه حبس گرفت و دادگاه امنیت اردن در نهایت در راستای عمل به قانون اشد مجازات، چهار ماه حبس را برای این متهم صادر کرد. دادستانی کل اردن پیشتر این اسرائیلی را به حمل مواد مخدر جهت استفاده و ورود غیرقانونی به این کشور متهم کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 20 =