کد خبر : 203762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

میررحیمی: شانس کسب سهمیه المپیک در تیم زنان بالاتر از مردان است

میررحیمی: شانس کسب سهمیه المپیک در تیم زنان بالاتر از مردان است

به گزارش قائم آنلاین، مجید میررحیمی در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به برلین آلمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو چه زمانی مشخص خواهند شد، اظهار کرد: برای این که بتوانیم بهترین کمانداران را برای آخرین مرحله کسب سهمیه تیمی مردان و سهمیه انفرادی و تیمی زنان در برلین آلمان

به گزارش قائم آنلاین، مجید میررحیمی در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به برلین آلمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو چه زمانی مشخص خواهند شد، اظهار کرد: برای این که بتوانیم بهترین کمانداران را برای آخرین مرحله کسب سهمیه تیمی مردان و سهمیه انفرادی و تیمی زنان در برلین آلمان آماده کنیم سعی کردیم چند نفر از برترین کمانداران جوان و نوجوان که در چند مرحله مسابقات رنکینگ کشوری و فینال این مسابقات رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند و با افت رنکینگ مواجه نبودند را به تیم ملی دعوت کنیم تا در نهایت بهترین‌ها را عازم آلمان کنیم.

وی گفت: هیچ ضمانتی برای اعزام کمانداران باتجربه تیم ملی ریکرو به آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در آلمان نیست و تنها کسانی شانس اعزام به آلمان را خواهند داشت که رکورد آنها در جریان اردوهای داخلی، برون مرزی و تورنمنت‌های برون مرزی قبل از آلمان ثابت بماند و افت محسوسی نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی ریکرو از اعزام تیم ملی ریکرو زنان و مردان به کاپ آسیا تایلند در اسفند و شانگهای چین در اردیبهشت خبر داد و افزود: در این دو تورنمنت سعی خواهیم کرد رکورد کمانداران باتجربه و افراد دعوت شده به تیم ملی را مورد بررسی قرار دهیم تا ارزیابی دقیقی نسبت به وضعیت کمانداران از نظر رکوردی داشته باشیم. در حقیقت سعی داریم به کمانداران این مساله را گوشزد کنیم که در هر شرایطی تضمینی برای حضور آنها در تیم ملی و اعزام به آلمان وجود ندارد و باید برتری خود را ثابت کنند.

وی همچنین درباره وضعیت زهرا نعمتی و این که از چه زمانی به تیم ملی تیروکمان ملحق خواهد شد، گفت: نعمتی هر چند در حال حاضر با تیم پارالمپیک تمرین می‌کند اما همچنان بر برنامه‌های تمرینی او نظارت دارم و پیگیر رکوردهای وی هستم. البته از ماه آینده اردوی تیم ملی تیروکمان در کیش برپا می‌شود و نعمتی نیز در کنار تیم ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ریکرو از اعزام زهرا نعمتی به کاپ آسیا تایلند همراه تیم ملی تیروکمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با کمیته ملی پارالمپیک، زهرا نعمتی همراه تیم ملی تیروکمان عازم تایلند می‌شود و بعد از این مسابقات نیز با هماهنگی و موافقت کمیته ملی پارالمپیک تا زمان اعزام به آلمان در کنار تیم ملی تیروکمان خواهد بود.

میررحیمی در پایان پیرامون این پرسش که در کدام بخش امکان کسب سهمیه تیمی در آلمان وجود دارد، اظهار کرد: شرایط ما در بخش زنان برای کسب سهمیه تیمی راحت تر از مردان است و زنان کماندار قویتر از مردان هستند. در ریکرو مردان تیمی‌هایی موفق به کسب سهمیه نشدند که قدرتمند و رقیب سرسختی برای تیم ایران هستند. به هر صورت اگر ما بتوانیم در آلمان موفق به کسب سهمیه تیمی زنان شویم با سهمیه انفرادی که در بخش مردان کسب کردیم برای نخستین بار در المپیک توکیو می‌توانیم در بخش انفرادی، تیمی و میکس به رقابت بپردازیم. هر چند امید زیادی داریم که در هر دو بخش به سهمیه تیمی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =